Warsteiner Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Er supersport coiloverkitene til e36 med oljedempere eller gassdempere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 las om veldig dårlige erfaringer med Supersport coilovers her igår, men finner ikkke igjen tråden.. edit: se der ja, jeg fant jeg fant http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=79868 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 Det som er problemet er at det er noe bløtt som har rent nedover demperen- ser ut som olje men jeg kan ikke sjønne at det skulle komme olje fra demperen. Trodde det var gass dempere jeg.. virket sånn på andre siden (der var demperen ødelagt) for der knirket det noe jævlig men da kom det ingen olje ut!? Derfor lurte jeg på om det var noen som viste med sikkerhet om disse demperne var gass eller olje dempere liksom?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå