Ivanrogov Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Hvordan går det med bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 Da skal bilen omregistreres i til fem seter Men hvordan går man frem? Vet at noen her har gjort det før Legger ut noen bilder som jeg tror at jeg ikke har lagt ut enda Også et av giatarene mine Den til høyre er min nye, fantastisk å spille på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 når jeg gjorde det med min gamle m5 touring så satte jeg bare inn seter og reiste på biltilsynet, de har dropp inn her i bergen, fikk en kontrollør ut, rykket litt i setet og sjekket beltene, inn med vognkort og betale litt kr så er det gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 Takk for svar Tenkte jeg skulle ringe dem å høre i morgen, kanskje bare bestille nye skilt i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Bilen blir nok solgt til HB, men da som den står Eu ok, Årsavgift betalt og nå er det kun omreg for å få den regga som 5-seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Flott me Touring!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Ja det er fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå