therese Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Det var nok ikke noen andre damer enn meg der, men oppmerksomhet er det ingen tvil i at han får Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Gratulerer med flott bil. Artig med ///M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 Takk Det er skoy med M bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 Gratulerer så mye med ny bil.....!! MEN, du må jo iallefall sette M5 din før Mondeoen på profilen din da... Da var det gjort Tror jeg mp vaske den i dag, 7mils kjøring i regn og den er skitten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 skal den bli kun sommersbil eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 Den blir nok lite brukt til vintern ja Tenkte jeg skulle kjøpe en plasthall og ha nede hos foreldrene mine i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 god ide ta godt vare på den slik at du kan selge den til meg igjen til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 Nåja Vet ikke helt hva jeg skal gjøre angående bilen, men jeg skal ha den utover i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2008 Porcshen til svigers og M5'en i bakgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Juni 21, 2008 Share Skrevet Juni 21, 2008 Legg ut et av alle Amcar bilene og da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 det var en merkelig porsche... ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2008 Nei det er en 911 (996).. Må være vinkeln som gjør at du syns at den ser snodig ut Ser den vanlig ut nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 det var en merkelig porsche... ombygd? Merkelig? Den er jo sinnsykt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 Jaja, igår skulle jeg ned på Statoil og fylle luft i dekkene og sånt.. Så hadde også det ene bakseteryggen kilt seg i gitteret Så jeg tenkte at jeg skulle hoppe inn bakluka og få den på plass igjen. Hopper inn og begynner å dra litt i sete så smeller luka igjen Jaja tenkte jeg og skulle gå ut den en bakdøra, men tror dere ikke at barnesikringa var på der og på den andre siden og mobilen lå framme i bilen.. så faktum er at jeg har greid å låse meg inni min egen bil Klarte etter mye om og men å få tak i mobilen og ringe en kompis som ringte foreldrene sine som kom og fikk meg ut. Dæven så mora hans lo Men det er jo forståelig Lo godt jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 lo godt av den ja hele familien min lo ganske godt faktisk grattis med bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå