D.C.V Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2008 Vurderer sterk og iverstere i et Eisenmann effektanlegg til den, men det er jo sykt dyrt for ei bakpotte Hva mener dere jeg burde gjøre? Huff, den er nydeli den bilen. Hadde tenkt å ringe på den selv. Måtte bare vente til jeg var ferdig i millitæret først. Men uansett gratulere med ny og fin bil. Takk for det, er veldig fornøyd Jeg har en idè!Bytt hjula dine mot mine rondell hjul.. Pliiiis8) Hehe, smooth bil du har iallefall! Dårlig idè du har Er fornøyd med felgene mine Her kommer noen bilder fra uka Tatt på gårdsplassen til foreldrene til dama En stk Therese på det første bilde og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ifenstad Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Heisann! Gratulerer med ny bil!!! Det er morsomt å se den igjen, selv om det også er litt savn... Har opplevd mye med bilen. Jeg hadde bilen i nesten 3 år og var blant annet to turer ned til Tyskland og Nurburgring, det var morro! Håper du tar vare på bilen. Nok en gang, GRATULERER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 Det som jeg hadde planlagt: å montere oransje blinkelys forran også, samt få på chrome i grillen igjen. Det ser etter min mening mer "velholdt ut". siden man ikke får hvite blinkelys bak til touring lenger Får man ikke tak i hvite blinkers bake lenger? Og få på M-speilene. Hvilke M speil mener du? Gratulerer så mye med ny bil.....!! MEN, du må jo iallefall sette M5 din før Mondeoen på profilen din da... det har jeg gjort Heisann!Gratulerer med ny bil!!! Det er morsomt å se den igjen, selv om det også er litt savn... Har opplevd mye med bilen. Jeg hadde bilen i nesten 3 år og var blant annet to turer ned til Tyskland og Nurburgring, det var morro! Håper du tar vare på bilen. Nok en gang, GRATULERER! det er en flott bil Var det du som hadde den før Tommy? Denne skal tas godt vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Det som jeg hadde planlagt: å montere oransje blinkelys forran også, samt få på chrome i grillen igjen. Det ser etter min mening mer "velholdt ut". siden man ikke får hvite blinkelys bak til touring lenger Får man ikke tak i hvite blinkers bake lenger? Nei, Radicast har desverre sluttet å produsere de Her ser du fremgangsmåten du måtte gjort for å få det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Hvilke M speil mener du? M5 speilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 Har ikke denne M5 speil da? Eller tenker du på en nyere modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Og ja, bilen ble faktisk levert med de speilene, men mulig det kun var på de siste utgavene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Og ja, bilen ble faktisk levert med de speilene, men mulig det kun var på de siste utgavene. heter aerodynamic speil og var på listen over ekstrautstyr etter at m5 20 jahre motorsport kom i produksjon. den er den eneste som det ble levert med som standard. er en del misforståelser ute og går med tanke på dette. altså aldri levert som standard utstyr, men kunne bestilles som ekstrautstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Jeg sa ikke at det var standardutstyr, mulig litt feil formulert. Men noen tror at dette er M3 deler som folk har ettermontert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 De speilene var fine de. Tror kanskje jeg skal vente litt med de, har litt mer lyst på Eisenmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 De speilene var fine de. Tror kanskje jeg skal vente litt med de, har litt mer lyst på Eisenmann Enig med du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå