Glenno Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Tøffe bilder og forsatt fin bil D.C.V. Ja som Astri sier må du for all del ta godt vare på den . Eneste som er lov gjøre med denne er KUN fra mitt synspunkt hvite baklykter utvendig. Innvendig hmm, glemt hvordan denne så ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 saann ser den ut inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Jepp, da syntes jeg det hadde vært lov med krom ringer i speedometere, krom kant på girgule enten slik SteffanC hadde på sin eller 1 av de 2 jeg har. Kansje rattet også. Første er veldig kort og helt rå gire med om du har shortshift i tillegg. M/// kule som lyser pent opp. Bilde av ringer dash, pedaler og girkule Dessverre fant jeg ikke den Steffan hadde på sin gml E34 men i tillegg hadde han et tøft ratt også med blank ring på. Gjelder prøve mode uten at det ser uorginalt ut og for mye. Men for all del m5 er uten tvil det står respekt av og trengs egentlig ikke gjøres stort med. Hvordan ser caliperene dine ut? (var da fælt jeg var i mode humøp nå da, he he) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 Caliperne er orginale Skal nok bytte ut girgula, men vil ha med M-logoen paa saann som det er paa den jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Caliperne er orginale Skal nok bytte ut girgula, men vil ha med M-logoen paa saann som det er paa den jeg har Ja men hvordan ser de ut. Om som du sikkert har gjort hadde SteffanC noen utrolige fine shine på sine . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 Tror ikke jeg har sett de, hvordan saa de ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Det så helt perfekt ut. Slissa skiver, green stuff klosser og tror det var motorlakk på caliprene. Helt rått og så nytt ut hele tiden. Tråden til gml bilen ligger her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Huff, jeg har bare dårlige interiør bilder av gamle bilen. Men jeg hadde girkule med lys som var kjøpt på KOED og SRS emblemet på rattet var i krom . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 Vet du hvor man kan skaffe det rattet og girkula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Gsbildeler har vel dette. Ellers kan vel sikkert koed skaffe dette om du sende r de en mail tenker jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Vet du hvor man kan skaffe det rattet og girkula? Koed selger rattet. Kjøpte en sånn girkule engang, men likte ikke utseendet på den, var liksom ikke helt bmw:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Huff, jeg har bare dårlige interiør bilder av gamle bilen. Men jeg hadde girkule med lys som var kjøpt på KOED og SRS emblemet på rattet var i krom . Ååå, sykt pent dette. Ikke for mye men alikevel spesielt å fint , hmm nice . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 men blankie ringen på ratte var ikke der SteffanC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Hadde ingen blank ring på rattet, kun SRS merke som ble byttet til krom . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 hmm, trodde dette var en ring men greit, gir meg jeg, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå