Tor Atle Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Hjelp! Har co verdier på over 5. Hva kan vere feil. Kommer ikke i gjenom eu kotroll med så høye verdier. Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 LMM bør sjekkes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 oy dette var da veldig høyt. jeg målte M3n min nå når jeg var på eu og den har ikke katalysator og da målte vi Co til 0,30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Atle Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 Kan LMM testes på no måte. Bilen jager også på tom gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 sjek lamdasonde, falsk luft, ta en sterk blanding med dyse rens, fyll e85 bio drivstoff når du skal på etter kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Hehe, ikke fyll kun E85 på tanken når du skal på kontroll da innsprøytningen din ikke er beregnet for E85 og du derfor vil få et magert blandingsforhold som kan skade motoren. Men har du en blanding av vanlig bensin og E85 (mest bensin) og kun gjør det i øyeblikket bilen skal EU kontrolleres går det bra. Skal visstnok gi lavere tall på avgass-kontrollen med E85 ryktes det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå