Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må vel investere skattepenger og ønsker meg slike felger (eller andre helst 19").

Er ellers interessert i sportseksos uten kat, og 2 el skinnstoler i grått.

Kjøper også kompressor til M50 uten vanos.

Andre spesielle ting er også av interesse, så som Touchscreen, heftig forsterkere og basskasse.

Skrevet

har gt-splittere om du er interessert.

har også ei feit kasse med 2 rockford svære elementer.. men veier sikkert 80kg så blir nok for dyr å sende:)

Skrevet

Har org Mtech front komplett.

Men lurte på DTM splittere lik de GS har tilbud på nå.

Er det noe slikt er det interessant.

Ang bass kreves min størrelse lik LIB 1200 eller Ground Zero 2000 osv...

Skrevet

Har tilbud på slike replica til samme pris som org motorsport, men mistet nr hans.

Har solgt unna mitt og til E36 har jeg bare 16" TSW til "kjøring" og 15" org til vinter.

Har 50% avslag hos dekkforhandler så kjøper bare nytt snart.

Men kan sende meg info pr PM.

Skrevet
Må vel investere skattepenger og ønsker meg slike felger (eller andre helst 19").

Er ellers interessert i sportseksos uten kat, og 2 el skinnstoler i grått.

Kjøper også kompressor til M50 uten vanos.

Andre spesielle ting er også av interesse, så som Touchscreen, heftig forsterkere og basskasse.

vurderer og selge en pioneer avh 5700, så og si aldri brukt gi bud

Skrevet

Pioneer AVH-5700DVD Car DVD Player

Consumer Rating: Be the first one to write a review on this product

Information: Product details

Manufacturer: Pioneer - See Site

The AVH-P5700DVD is the affordable foundation for a full-blown multimedia system. This motorized, 6.5" touch panel display puts everything at your fingertips, including DVD Video capability, MP3/WMA... More

The AVH-P5700DVD is the affordable foundation for a full-blown multimedia system. This motorized, 6.5" touch panel display puts everything at your fingertips, including DVD Video capability, MP3/WMA playback, MOSFET50 power and Easy EQ. Expand your system with an iPod Interface Adapter, Vehicle Dynamics Processor or a Navigation System, Satellite Radio receiver (XM or Sirius), or even a TV Tuner. So many choices, it's like a Las Vegas buffet. Enjoy yourself! Minimize

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...