kukkhue Posted June 19, 2008 Author Posted June 19, 2008 skal bytte ut pærene til halogen slik at det blir "lovli" på lørdag.
andreee Posted June 19, 2008 Posted June 19, 2008 bytt baklyktene og med det samme så blir det en mye finere bil
kukkhue Posted June 20, 2008 Author Posted June 20, 2008 Vennligst hold slike teite kommentarer for deg selv, da dette er en salgs tråd.
Ballder Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 Vennligst hold slike teite kommentarer for deg selv, da dette er en salgs tråd.
kukkhue Posted June 21, 2008 Author Posted June 21, 2008 Da er bilen lagt ut på finn : http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link
badsha Posted June 23, 2008 Posted June 23, 2008 inbytte mulig??? 98 mod samme type men med M3 styling clean 0% rust??
Hansh Posted June 23, 2008 Posted June 23, 2008 Hvorfor mener alle at de nå ha stasjonsvogn pga. familieøkning? Aldri savnet det selv.. Lykke til med salget uansett!
kukkhue Posted June 23, 2008 Author Posted June 23, 2008 inbytte mulig??? 98 mod samme type men med M3 styling clean 0% rust?? Beklager men selges kunn for NOK.
kukkhue Posted June 24, 2008 Author Posted June 24, 2008 Vurderer og senke prisen ned til 50k i løpet av kvelden da det byner å haste litt med å få ordna en ny bil.
A. Larsen Posted June 24, 2008 Posted June 24, 2008 Hvorfor mener alle at de nå ha stasjonsvogn pga. familieøkning?Aldri savnet det selv.. Lykke til med salget uansett! Sikkert fordi det er vanskelig å få en barnevogn baki en sedan? (gratis bump)
Recommended Posts