Øyvind F Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Hei! Har fått meg nytt komponentsett (alpine spx-13REF), men vet ikke hvordan eg skal koble det! Noen som kjenner dette komponentsettet og vet hvordan det skal kobles? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 d kobles nok som alle andre kompsett tenker jeg, følger d ikke med koblingsskjema da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Du tar høgtalerledninger ifra forsterker til inngangen på delefilter. So tar du ifra utgangene på filteret til høgtalerene som det står på filteret. (tweeter = diskant) Hugs å koble pluss og minus på høgtalerledningene på rett plass! (dvs ikkje bytt om pluss og minus!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind F Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 problemet er at på delefilteret står det ikke hvor høytalerledningene fra forsterkeren skal inn, og wooferen (5,25" høytaleren) i settet er 2-spolet, er det da bare å ta pluss til pluss og minus til minus på wooferen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå