BMW E36 coupe Skrevet Juni 19, 2008 Skrevet Juni 19, 2008 Er det noen som har en E36 coupe delebil stående ? Har akkuratt kjøpt meg en 318 IS 92 mod med frontskade. Trenger innerskjermen på høyere side ( fra støtdemper tårnet å frem ), Rammevange, bjelken foran melom skjermene, plata som grillen er festa i, panser, skjermer fanger. Kort sagt, komplett front. Noen som har noe slikt liggende eller har en bil stående ? Thomas Bergseteren 90636131
BMW E36 coupe Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Skrevet Juni 19, 2008 eg har ein frontfangar liggande Pris ? Trenger den alu bjelken på innsida av fangern å. så vist noen har en slik er det bare å rope ut
BMW E36 coupe Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Skrevet Juni 24, 2008 innerskjerm å vange trengs sårt min har krølla seg sikkelig Noen som veit om det er samme som sedan ? Er ifra støtdemper tårnet å frem på høyere siden je trenger
iNthe Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Pris ? Trenger den alu bjelken på innsida av fangern å. så vist noen har en slik er det bare å rope ut jeg har en slik, send pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå