CAZ Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 1 stk org e34 frontfanger med tåkelys . pris : Bud 1 stk m5 bakfanger med en skade . pris: Bud Bilder sender jeg pr mms . Har ikke så stor peil , men fikk fortalt at dette var en bakfanger fra m5 e34 . Jeg er å treffe på 46428077 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 hei er ikke mulig og sende bilder per mail ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CAZ Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 hei er ikke mulig og sende bilder per mail ? ska prøve å få det gjort om noen strakser .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CAZ Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 hei er ikke mulig og sende bilder per mail ? Her er noen bilder av det tenkte å kvitte meg med ... pris bli man alltis enige om , men skambud trenger jeg ikke . BUD SENDES PÅ PM!!! ALT BLI VURDERT . PS . LISTA TIL BAKFANGER HAR JEG LIGGANS INNE I ROTET MITT ET STED Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 hm, ligger dekselet som mangler kant i kant eller ligger det litt over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CAZ Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 hm, ligger dekselet som mangler kant i kant eller ligger det litt over? Det ligger kant i kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 hm, frister litt å lime det fast og få den clean, men off er litt dritt jobb :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharif Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 har du de dekslene som skal være bak på m5 fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharif Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 har du de dekslene som skal være bak på m5 fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CAZ Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 Deksel kan fåes kjøpt hos www.koed.no . M5 bakfangern selges rimelig . ønsker bud over 1500 ,- pluss frakt. (300) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharif Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 hehe, det tok sin tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 har du bakfangern enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CAZ Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 hei hei Ting tar tid i barteland vettø .... hehe Har fangern ja , gi meg et bud jeg kan leve med . Har fått tak i nytt , å det kommer opp på prøvemontering i jula . så jeg tenkte å høre om noen var int i fangern enda.... Jeg sender så si umiddelbart , du får pakka så fort posten klarer å bære .hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 fått noe bud på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripper87 Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 er det fester til tåkelys med på fram fangeren å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå