Gå til innhold

hjelp på Koed, finne dempere

jensemann23
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skal handle dempere foran til 325 i E36 05/1991 modell. Finner ingen som passer på Koed. Kan noen hjelpe meg? Jeg har 30mm senk foran, og da holder det vel ikke med standard dempere, jeg må vel ha kortere. De gamle ble hvertfall i lengste laget når jeg hadde satt på fjærene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har også en "problembil" skjønner jeg. Slet med å finne dempere til gamlebilen min...

Det beste jeg klarer å finne der er Bilstein Sprint, evnt Koni sine Sportsdempere (gule Koni). Bilstein koster jo en del, men skal være kvalitet :D Tror det er Bilstein Sprint man kan bruke med senkfjærer.

Uansett er vel "regelen" at man bør skifte dempere ved 40mm senk eller mer, men det skader selvsagt ikke å skifte dempere selv om man bare senker litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal handle dempere foran til 325 i E36 05/1991 modell. Finner ingen som passer på Koed. Kan noen hjelpe meg? Jeg har 30mm senk foran, og da holder det vel ikke med standard dempere, jeg må vel ha kortere. De gamle ble hvertfall i lengste laget når jeg hadde satt på fjærene.

Hvis det ikke er spenn i fjæra når demperen er full utstrakt må du ha nye dempere. Ellers har det mindre å si. Da er demperne svinbillige på koed.

Send mail til geir@koed.dk. Da hjelper han deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...