jensemann23 Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Jeg skal handle dempere foran til 325 i E36 05/1991 modell. Finner ingen som passer på Koed. Kan noen hjelpe meg? Jeg har 30mm senk foran, og da holder det vel ikke med standard dempere, jeg må vel ha kortere. De gamle ble hvertfall i lengste laget når jeg hadde satt på fjærene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Du har også en "problembil" skjønner jeg. Slet med å finne dempere til gamlebilen min... Det beste jeg klarer å finne der er Bilstein Sprint, evnt Koni sine Sportsdempere (gule Koni). Bilstein koster jo en del, men skal være kvalitet Tror det er Bilstein Sprint man kan bruke med senkfjærer. Uansett er vel "regelen" at man bør skifte dempere ved 40mm senk eller mer, men det skader selvsagt ikke å skifte dempere selv om man bare senker litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Jeg skal handle dempere foran til 325 i E36 05/1991 modell. Finner ingen som passer på Koed. Kan noen hjelpe meg? Jeg har 30mm senk foran, og da holder det vel ikke med standard dempere, jeg må vel ha kortere. De gamle ble hvertfall i lengste laget når jeg hadde satt på fjærene. Hvis det ikke er spenn i fjæra når demperen er full utstrakt må du ha nye dempere. Ellers har det mindre å si. Da er demperne svinbillige på koed. Send mail til geir@koed.dk. Da hjelper han deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 problemet var ikke at det ikke var spenn i fjæra, det var mer enn nok spenn i den. Men det virker som demperne bunner fordi de får for lite "spillerom" Rart egentlig, da jeg bare har 30 mm senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå