Tomcom2 Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Hei Jeg har akkurat kjøpt meg en e39 med orginal bmw telefon... Den er operatørlåst til telenor...noen som vet hva jeg skal gjøre? Takker på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Operatør låst til telenor???? Kan ikke stemme det da det KUN gjelder nye telefoner som er programmert til dette. Men vil den ikke ta kortet? i kortleser fremme? Som så mange andre ikke viste/vet inkludert meg selv så er det også en kortleser bak i bilen og den er altspisende DVS tar alle kort. På touringen ligger den oppe på venstre hjulbue bak, åpne sidedeksel og kikk inn, Håper det fixer problemet Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcom2 Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 jeg finner ikke noe leser bak:( finner bare batteri og en hel haug med sikringer.... og paa motsatt side er det ingenting. Kan den være noe annet sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 på venstresiden (sett bakfra) så ligger den over hjulbrønnen langt inn der, men man kommer til (Jeg har Touring) Man ser den ikke ved å bare ta av dekselet, man må ha god bøy i knærne og titte innover. Er det sedan har jeg ikke peiling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Juni 21, 2008 Share Skrevet Juni 21, 2008 Riktig som det sies her. Trekk ut dekselet som er inn mot venstre baksjerm. Stikk hodet godt inn og se opp. Da ser du en firkantet sort flat boks på 10x15x1 cm. Kortet stikker du inn bakfra. Er det litt kødd å komme til , så den enkel å skru ut og skru inn igjen. På sedan så ligger den nært blinklyset. På touring så ligger den litt lenger inn mot kupeen. Dette ordner du.... Lykke til..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcom2 Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Jeg fant ut av det. Tusen Takk for god hjelp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Er dette noe som gjelder spesielt 5 serie? Har en 3 serie 01 mod med original tlf... den funker når jeg har simkortet i foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå