Frode_E30 Skrevet Juni 19, 2008 Skrevet Juni 19, 2008 Noen som har prøvd å kjøre med 75% sperrediff? Noen som vet hvor man får kjøpt slike differ? Vet dem selger slike på koed, men dem koster 7000DKK + moms.
thorbis Skrevet Juni 19, 2008 Skrevet Juni 19, 2008 hvorfor ikke sveise den du har. funker fint det oxo. er ikke mye forskjell fra 75 til 100. det du også kan gjørra hvis du ikke vil sveise er og shimse den orginale du evt. har. da kan du shimse den til ca d du vil ha av sperre effekt. mvh Thorbjørn R
|Ole| Skrevet Juni 19, 2008 Skrevet Juni 19, 2008 korleis shimse? og 100%sperr er frytkli irriterende i sakte gående fart...
vetu03 Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 Er nok en del forskjell på 75% og 100% jo... Er jo et helvette med 100% i lav fart og hvis du skal svinge rundt i et sted.. Da er det nok myte bedre med 75%
Jealous_much Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 Hadde 75% på min første E30. Kult og kjøre med
Frode_E30 Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Skrevet Juni 20, 2008 100% er desverre ikke noe alternativ. Men på vått føre er vel 75% mer eller mindre det samme som 100%.. Har vurdert å shimse min originale 25% ja.
MGR Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 hva med 40% sperra da? eller kaaz lsd? 100% sperr ved fult pådrag, og 50% ellers;)
Dan327t Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 eller kaaz lsd? 100% sperr ved fult pådrag, og 50% ellers;) HVOR?
336mik Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 75% går jo og butter ved fullt rattutslag det også,men bilen blir jo ikke helt stiv da. E30 med 100% går greit å kjøre,men eks e28 med 100% blir stiv som en stokk.
Dan327t Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 Lurer på en ting, går den ann å kjenner akslene ved å vri på dem om man har brems i diffen, i så fall hvordan?
336mik Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 Fikk opplyst at en liten diffbrems som bremser 25% skal ha ca 50nm,og en stor skal ha ca 70nm.
Turbo-Tommy Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 Lurer på en ting, går den ann å kjenner akslene ved å vri på dem om man har brems i diffen, i så fall hvordan? Jekk opp ene bakhjulet, og prøv å vri det rundt. går det rundt uten problem, har du ikke sperr. Om du kjenner motstand, så har du sperr. Eller bremser som henger
336mik Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 Må vel jekke opp begge bakhjul da vel,eller ha bilen i fri da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå