Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sikker på du gjør korrekt når du justerer? Motoren må vel gå rimelig "ruskete" med så lavt bensintrykk? Grunntrykket, dvs uten vacum tilkoblet skal vel ligge rundt 3 bar. Vil vel havne rundt 2,3-2,5 på tomgang med vacum tilkoblet.

Skrevet

Hviss du har under 2 bars bensintrykk på tomgang vil den gå veeldig ujevnt.

For å justere så må du skru av den øverste muttren og løsne den nederste, så skru inn/ut skruen med en umbrako skrue. Så strammer du muttra og setter på den siste muttra på toppen.

Skrevet

Bør jo ha en indikering og justere etter da. Hvor store dyser har du? Eg bruker samme btr etter bildene å bedømme. Stemmer det så har den et forhold på 1-1,7. Eg må også ned i 1 bar grunntrykk for å klare A\F verdi som er akseptabel men er likevell for lavt b.trykk. venter på noen chipper fra Norman på trimchip nå og ska forsøke og teste om noen av di kan fungere for å få opp grunntrykk og få en bedre jevnere A\F verdi.

Eg har 420 cc dyser.

Kan anbefale AEM sin bredbondslambda som har 52mm instrument med indikering for A\F verdi. Også uttak for smallbands signal som kan brukes på orginal hjerne.

Skrevet

Da regner jeg med det er måleren som har gått til hælvete får bytte i morra..

Noen som hvet hvor store di originale dysene til is er??(192cc?)

og åssen jeg regner ut hvor store dyser jeg egentlig trenger

Skrevet

den går ikke ujevnt men kan det ha noe og si at jeg har ljetrykk og ikke bensintrykksmåler...

begynner og lure på om den er koblet feil kan noen gi meg svar påhvordan den skal kobles

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...