AlXz Skrevet Juni 19, 2008 Skrevet Juni 19, 2008 E36 325 Deler til salgs: HAR MYE "NYE" SEDAN DELER TIL SALGS NÅ + ENDEL IGJEN HER. SJEKK DENNE TRÅDEN FOR INFO / BILDER: KLIKK HER Noe av delene jeg har igjen: - ABS kontroll enhet ("hjerne") - Airbag kontroll enhet m/ sensorer - Bremsekalipere foran - Høyre bremsekaliper bak - Én stikkaksel [bILDER] - Dempere/hengsler til bagasjeluke - Høyre bakdør (Noe rust..., m/ vinduer) [bILDER] - Venstre bakdør (Noe rust..., m/ vinduer) [bILDER] - Vindu / innmat venstre framdør - Vindu / innmat høyre framdør - Bensinlokk (karosseri delen) - Frontlykter (zkw) m/ el-justering, litt dårlige front glass [bILDER] - Baklykter med CheckControl(orginale) - Blinklys foran (hvite, sotet) [bILDER] - Blinklys venstre side (hvitt) [bILDER] - Taktrekk [bILDER] - Dashbord (Svart) - Brekk håndtak [bILDER] - Brekk pose [bILDER] - Motor arm (m/ jording) [bILDER] - Stag [bILDER] - Kullfilter-boks [bILDER] - Div plastdeler inni bilen - Rattstamme [bILDER] - Brytere, rele-er, moduler (styringsbokser) - + Masse småtteri Dette er solgt: - Motor - Eksosanlegg - Panser - Diff - Frontfanger m/ bjelke - Grill m/ nyrer - Ratt - Girkasse - Mellomaksel - Pedalsett - Bremsekraftforsterker (m/ pumpe og pedal) - ABS pumpe - Bagasjeluke - Taklukekasett - Aircondition (pumpe, radiator, varmeapp. ++) - Bakfanger - Girkule & pose - Ledningsnett - Låssett (alle lås-sylindere med 2nøkler)
A.Teserud Skrevet Juni 19, 2008 Skrevet Juni 19, 2008 mye skal du ha? helst int i bare motor ledningsnett og hjerne:) send meg pm!
AlXz Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Skrevet Juni 20, 2008 mye skal du ha? helst int i bare motor ledningsnett og hjerne:) send meg pm! Pm sendt
AlXz Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Skrevet Juni 20, 2008 Bump. Ingen som trenger noe deler..?? Har så å si en hel bil
AlXz Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Skrevet Juni 21, 2008 Mye hadde du tenkt deg for eksosannlegg da? Hmm..., vet ikke helt jeg. Bud?? Bråker ikke noe
AlXz Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Skrevet Juni 21, 2008 Hvorfor ikke selge hel? Er jo mulig det og.., men skal ha noe deler selv.. Men kom gjerne med bud
Bimmerlars Skrevet Juni 21, 2008 Skrevet Juni 21, 2008 Sender du meg pris på motor med hjerne og ledningsnett? Ikke girkasse. Vanos og alt fungerer? Årsmodell er motor fra? Tenker på startsperre
Sir Hofstad Skrevet Juni 21, 2008 Skrevet Juni 21, 2008 Klipper ledning til pin 81 til ECU, har du fjernet startsperre...
AlXz Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Skrevet Juni 21, 2008 selger du bare girkasse? Det spørs om den som får motor vil kjøpe med / uten... Selger først det dyreste (det som er verdt mest...) Eller så kan du jo komme med et bud
dirreMedM52 Skrevet Juni 21, 2008 Skrevet Juni 21, 2008 si en pris for motoren, ledningsnett og hjerne? hvor står bilen?
AlXz Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Skrevet Juni 21, 2008 si en pris for motoren, ledningsnett og hjerne? hvor står bilen? Fått bud på 4500,- Bilen står i Østfold
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå