AlXz Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 har du speil til passasjer side? Jepp, det har jeg, det har jeg kan sende. Serr! Lag deg din egen salgs tråd. Hvor positivt er dette for meg??
AlXz Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 BUMP! Hengsler/Dempere bagasjeluke: Skiltlys/List bagasjeluke Trekk / Verktøykasse (tom!) bagasjeluke Rattstamme + rattlås + div: Venstre bakdør: Høyre bakdør:
KrHeLl Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Hei, Jeg er interesert i en del av aircondisjonen? Er på jakt etter kjøle kondensatoren, eller den radiator greia som lager kald luft, hvis du sjønner hva jeg mener. står vel i fronten på motorrommet i høyre side og er koblet sammen med rør med sånn kjølegass greier... hvilken modell er/var bilen din?
AlXz Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 Hei, Jeg er interesert i en del av aircondisjonen? Er på jakt etter kjøle kondensatoren, eller den radiator greia som lager kald luft, hvis du sjønner hva jeg mener. står vel i fronten på motorrommet i høyre side og er koblet sammen med rør med sånn kjølegass greier... hvilken modell er/var bilen din? Tror jeg har sagt det før.., men sier det igjen Alt jeg har av AC deler har jeg avtale på. Blir nok borte denne måneden, dessverre.
mette89 Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 hvor mye skal du ha for Taklukekasett (komplett m/ sveiv)?
AlXz Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 hvor mye skal du ha for Taklukekasett (komplett m/ sveiv)? Pm Legger til litt bilder av ting jeg fant Deklser / cupe lys bak: Bensinlokk (brokatrød metallic): A Stolpe deksel (har begge...): Div Lister: Deksel rundt taklukesveiv: Solskjermer: Baklykter med Check Control: Frontlykter glass / el-høyde-justering: Blinklys, strøkne:
AlXz Skrevet April 10, 2009 Forfatter Skrevet April 10, 2009 Har du ennå gir kulen og posen?Pris? SOLGT. Ramme rundt radiator: Bremsekalipper fremme: Bremsekalipper fremme: Bremsekalipper bak:
AlXz Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 Da er det fortsatt masse deler igjen. Men også en haug med "nye" sedan deler. Sjekk her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=107472
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå