jensemann23 Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 hvor mye for klima komplett? Har du digitalt kontrollpanel også?
AlXz Skrevet September 2, 2008 Forfatter Skrevet September 2, 2008 hvor mye for klima komplett? Har du digitalt kontrollpanel også? Hmm.., noen lapper må det bli ihvertfall Er ikke digitalt kontrollpanel..
AlXz Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 Låssett solgt. Masse deler igjen. Bl.a. girkasse, mellomaksel, diff, +++ Komplett AC.
AlXz Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 Frontfanger og grill m/ nyrer solgt.
conan Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Har du noe av dette? hvor i spydeberg holder du til? kunne tenkt meg kommet og sett på hva du har igjen av deler PM meg du
conan Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Den der trenger jeg.... Til knappene og vribryterne...
AlXz Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Har kjøper på komplett AC nå.. Så kan nok ikke selge noe deler derfra da, dessverre.. Deksel til el-takluke har jeg ikke, var manuell sveiv i denne bilen..
Disaster Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Er det todelt individuelle nedfellbare bakseterygger i sort skinn? Har lett etter dette en god stund til min 1994 320i sedan. Skall du isåfall selge komplett baksete eller er du interresert i å bytte med komplett baksete i sort skinn med nedfellbart midtarmlene som har uttrekkbar koppholder, dette er strøkent kan ikke se at det er brukt
AlXz Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Er det todelt individuelle nedfellbare bakseterygger i sort skinn? Har lett etter dette en god stund til min 1994 320i sedan.Skall du isåfall selge komplett baksete eller er du interresert i å bytte med komplett baksete i sort skinn med nedfellbart midtarmlene som har uttrekkbar koppholder, dette er strøkent kan ikke se at det er brukt Seter er fortsatt ikke til salgs Med mindre jeg får et veldig bra bud. Sjekk pm
Disaster Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Har du kablene til elektriske framstoler?
marararius Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Du selger ikke interiøret? Og du har ikke det dekselet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå