AlXz Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 Låssett ikke solgt likevel. Kjøper hadde ikke penger Sjekk første post for deler som er solgt. Oppdaderer der etterhvert som ting forsvinner
Bimmerlars Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Har du deksel under ratt? Hvilken farge om du har
AlXz Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 Har du deksel under ratt? Hvilken farge om du har Er i såfall svart.. Tenker på plastdeksel rett under ratt?
Bimmerlars Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Nei, det store under rattstammen. Som dekker til ledninger og rattstamme
AlXz Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 Nei, det store under rattstammen. Som dekker til ledninger og rattstamme "Sparkepanelet" ja Tror jeg skal ha det ...
conan Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Du skulle vel ikke tilfeldigvis ha store kjørekomputeren liggenes, som virker??
AlXz Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 Du skulle vel ikke tilfeldigvis ha store kjørekomputeren liggenes, som virker?? Har ikke det nei.., for ting jeg har/ikke har sjekk første post.
AlXz Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 Sånn! Da er første post oppdadert med bilder. (Serveren jeg hadde bilder på var nede, så dem er flyttet over til annen server, og nye bilder er lagt til) Sjekk linker i første post for bilder. Ting det ikke er bilder av, fikser jeg bilder av ved interesse. Skal ha alt (komplett bil) utenom det som er solgt, kastet, osv.. Se første post for mer info [KLIKK HER FOR Å KOMME TIL FØRSTE POST!]
sveinis Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Har du originalt venstre speil til E36? Trenger egentlig bare selve speilet og plasten på framsida...
AlXz Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 Har du originalt venstre speil til E36? Trenger egentlig bare selve speilet og plasten på framsida... Jepp.., det skal jeg ha
KrHeLl Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Hei, er på jakt etter en klimakondensator. har du den fortsatt? og har du fortsatt kjørecomputeren? vennligst send pm.
AlXz Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 Hei, er på jakt etter en klimakondensator. har du den fortsatt?og har du fortsatt kjørecomputeren? vennligst send pm. Klimakondensator..? Hvilken del er dette? Komplett ac har jeg en kjøper på..., så kan nok ikke selge deler derfra. CC er ikke til salgs, dessverre.
AlXz Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 BUMP! Skal mulig en tur til Horten til uka. Noen borti der som trenger noe? Kan skaffe fint panser til sedan. Lakk trenger det nok, men ingen bulker osv. Pris er 1500,- (Må hentes i Spydeberg)
AlXz Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2008 Da var det litt mindre deler igjen Dette er nå solgt: - Girkasse - Mellomaksel - Pedalsett - Bremsekraftforsterker (m/ pumpe og pedal) + ABS Mye igjen fortsatt, se første post
AlXz Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2008 Skal til Skien en tur imorra...! Om noen i den retning ønsker deler kan jeg ta det med meg. Var rask med å ta kontakt isåfall! Send meg mld med en gang du leser. Tlf: 48606970 (sms hele døgnet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå