///M Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Jeg har lyst på sånne til bimmern min, hvor kan jeg få tak i dette her i landet. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-ULTRA-BRIGHT-ANGEL-EYE-RED-LED-MARKER-E60-E65-E87_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33638QQihZ023QQitemZ360061734289QQrdZ1QQsspagenameZWDVW Og er disse lov her i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 norvatio.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Det tror jeg neppe er lov, med mindre de angel eyesene er tuv godkjente med røde pærer i, noe jeg neppe tror bmw har brydd seg med å gjøre.. Dessuten tror jeg ikke rødt lys foran på en bil er lov uansett, men dette står det mer om i kjøretøyforskriften.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Selvfølgelig er det ikke lov Sånt lærte man da man tok lappen, rødt lys foran er fy-fy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2008 jaja jeg fikk lyst på de røde, ser skikkelig djevelsk ut på natta. men gikk for de hvite, har jeg skjønt det riktig, dette er pare lyspærer ikke sant, og ikke noe ombygging? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 21, 2008 Share Skrevet Juni 21, 2008 Ja, var vel bare lyspærer.. Og lyspærer til ringer kan du kjøpe på dioder.no Hvis du skal ha hele ringer med rødt lys får du de på norvatio.no og umnitza.com hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Parklys skal være hvite eller gule.. Det gjelder forsåvidt alle frontlys på bilen.. bortsett fra blinklys som skal være gule. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 nå har det gått litt over en uke siden jeg bestilte dem, har ikke fått de ennå, har også sendt mail til dem, men mailen har de ikke svart på, og jeg har forhåndsbetalt for varen. jeg har hørt så mye bra om dem, er de virkelig seriøse eller ikke? iriterer meg så jævlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 dioder.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Dioder.no vil holde ferielukket i ukene 31-32-33. (25 juli t.o.m 17 august) Det betyr at ordre, e-post og telefoner ikke blir behandlet/svart før 18 august Kan dette være grunnen? Bare vill gjetting fra min sider her alså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 da fikk jeg mail, den har nå blitt sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 da har jeg fått disse, men hvordan monterer jeg dem, noen som kan fortelle meg.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 fy faen, for en dritt jobb, halvannen time og jeg fikk satt inn bare en pære, og henda mine er full av kutt og litt blod. ringer mekaniker kompisen min ikveld og ber han fikse det for meg. ikke le..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2008 da var dette gjort, legger inn før og nå bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå