vannøykongen Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 Har en 320d 2003 mod. bilen bruker ca i liter olje pr 150 mil. Ved rolig kjøring ryker den ikke men visst jeg gir bånn gass står røykskyen ut bak i et par sekunder. Verst er det visst bilen har stått å bakket på tomgang en stund. da røyklegger jeg alt når jeg bynner å gi gass. enormt irriterende da bil og motor ellers fungerer perfekt. billig i forbruk og går bra. bilen er chippet og er gådd 116000 km. noen som har tips om hva problemet kan være?
Odd-M Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 Hva slags farge er det på røyken? Er den svart skyldes det nok chippen. Helt vanlig bieffekt av oppjustert effekt på dieselmotorer. Oljeforbruket kan være så mye rart.
vannøykongen Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Skrevet Juni 20, 2008 Hva slags farge er det på røyken? Er den svart skyldes det nok chippen. Helt vanlig bieffekt av oppjustert effekt på dieselmotorer.Oljeforbruket kan være så mye rart. litt svartrøyk er det visst jeg trør på ekstra. Men hovedsakelig er det hvit/grå røyk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå