|Ole| Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Jekka opp bilen for å tighte muttrene til boltene på mellom akslinga, etter eg var ferdig med dette så slapp eg ned bilen å tok en prøve tur. Ristinga var borte vekk men bremse pedalen går nesten i golvet før bremse effekten kommer, virker som om den ikkje får trykk bak. Kva kan vere problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 kan være en av gummislangerne som bobler, men det lyder mest som luft i systemet, men det kommer jo ikke hvis du bare har jekket opp bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 kan være en av gummislangerne som bobler, men det lyder mest som luft i systemet, men det kommer jo ikke hvis du bare har jekket opp bilen Spørs litt på hvor jekken ble satt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 hehe, eg jekka ikkje på bremserøra hehe trur kanskje det har vert lite veske? så når eg jekka så blei det litt skvolping på godt norsk? :9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå