Mister Bimmler Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Har noen erfaring med enkel feilsøking på A/C-anlegget i E36? Da jeg slo på kulda kom en lyd som lignet som slurende vifterem. Slo av og på igjen, samme greia. Tredje gang var det stille, men jeg har altså ikke kaldluft. Klaffene og de andre lydene høres riktige ut når jeg slår på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 hvor lenge er det siden det er fyllt kjølemedium? de pleier og lekke seg tomme etter 3-4 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mister Bimmler Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 Iht. forrige eier er det nå litt over to år siden. Den har ikke blitt gradvis dårligere eller noe sånt. Den ville bare ikke i gang, og det med kjip lyd. Har også sjekket sikringene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 går kompressor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mister Bimmler Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 Hva ser jeg det på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 når du trykker på knappen endrer motorturtallet seg? eller få en til å lytte under panseret å lytte om cluthsjen kobler inn når du trykker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mister Bimmler Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Må prøve det lyttetrikset, det er diesel så turtallet er stødig nærmest uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mister Bimmler Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2008 Lyttet i motorrommet mens dama skrudde av og på, turtallet endrer seg begge veier et øyeblikk. Det blir vel verksted for sjekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 er de tfårandring i tomgangen? du vil muligens høre kompressoren. kan være at den er skjært! si du hørte lyder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå