Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en ny lyd fra motorommet denne uka.. :( Ved turtall fra 2000 og mer kommer en høyere plystrelyd en vanlig. Ganske irriterende og selvfølgelig litt bekymrende samtidig. :? Hva kan dette være? Har ikke tittet så langt ned i motorrommet, men har en gårlig magefølelse om at turbo er gåen..

Er det noen på forumet som har opplevd noe tilsvarende og kan fortelle meg hvor jeg skal begynne å lete etter feilen?

Tenkte å gjøre meg en formening om problemet før jeg tar meg en tur på verkstedet.

Takker for svar!

• 2 weeks later...
Skrevet

Som sagt på PM holder jeg en knapp på brudd på eksosen forutsatt at den fremdeles går som den skal.

Skrevet

Har opplevd noe lignende med min 530D. Plystrelyden starter ved 1500 og forsvinner nesten helt ved 2000, men er gangske fremtredende i dette området. Har kontaktet 2 verksteder om saken, begge med svar at det ikke er noe å bekymre seg om, det er bare slik det er... Mulig det er jeg som er paranoid, men bilen går fortsatt som ei kule og det er over et år siden jeg ble oppmerksom på det. -Men det er jo ikke sikkert det er det samme som du opplever, siden det er i et annet område. Noen andre som har kommentarer til dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...