Gå til innhold

S: E30 318i (+touring) Selges i deler. el.vindu + luke

Anbefalte innlegg

Skrevet
du sendte meg en mail for en stund siden der du skulle sjekke tilstanden på førerdøra.. hørte aldri noe mer..

hvordan er den?

Og må desverre meddele at jeg ikke rakk å svinge innom der bilen er i dag... Måtte rote rundt hele jævla bergen for å finne 32mm rørdeler. Er visst utgått, 40mm er den nye EU-standarden.

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ok, men hadde vært fint hvis du kunne fått sjekket det en dag.. Og kan du sende?

Kan høre med en kompis angående frakt med transportselskap hvis du ikke får fiksa noe frakt muligheter..

Skrevet

har du bakluka til touringen? uten altfor mye rust;)

trenger sårt hele den boksen som er åpningsmekanismen til bakluka. sitter med ett par/tre 10mm fra innsiden. HASTER;)

Skrevet

Har den, men hele huggingen utsettes til etter sommeren grunnet ekstremjobbing før ferie, og så ferie.

TIPS: ikke diskuter med et giftesjukt kvinnfolk!!

Skrevet

Bakluke = dårlig... Dør = bobbob... Ikke strøken for å si det sånn... Endel rust i kanten.

Ellers...:

Hele huggingen utsettes til etter sommeren grunnet ekstremjobbing før ferie, og så ferie.

TIPS: ikke diskuter med et giftesjukt kvinnfolk!!

• 2 weeks later...
Skrevet

neida, ikke sent. bilen er hel ennå, og ser ut til det er en bekjent som trenger så og si hele bilen. Men kan sjekke om jeg har en ekstra, det kan tenkes.

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...