Rogeren Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Skrevet Juli 12, 2008 du sendte meg en mail for en stund siden der du skulle sjekke tilstanden på førerdøra.. hørte aldri noe mer..hvordan er den? Og må desverre meddele at jeg ikke rakk å svinge innom der bilen er i dag... Måtte rote rundt hele jævla bergen for å finne 32mm rørdeler. Er visst utgått, 40mm er den nye EU-standarden.
AndersM Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 ok, men hadde vært fint hvis du kunne fått sjekket det en dag.. Og kan du sende? Kan høre med en kompis angående frakt med transportselskap hvis du ikke får fiksa noe frakt muligheter..
Anders_w Skrevet Juli 15, 2008 Skrevet Juli 15, 2008 har du bakluka til touringen? uten altfor mye rust;) trenger sårt hele den boksen som er åpningsmekanismen til bakluka. sitter med ett par/tre 10mm fra innsiden. HASTER;)
Rogeren Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Skrevet Juli 15, 2008 Har den, men hele huggingen utsettes til etter sommeren grunnet ekstremjobbing før ferie, og så ferie. TIPS: ikke diskuter med et giftesjukt kvinnfolk!!
AndersM Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 hvordan var døra? Da kunne jo den blitt sendt sammen med bakluke til wenås i tilfelle da vi bor i samme by
Rogeren Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Skrevet Juli 17, 2008 Bakluke = dårlig... Dør = bobbob... Ikke strøken for å si det sånn... Endel rust i kanten. Ellers...: Hele huggingen utsettes til etter sommeren grunnet ekstremjobbing før ferie, og så ferie. TIPS: ikke diskuter med et giftesjukt kvinnfolk!!
oljakvik Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 kanskje litt seint ute, men har du en brukbar lambda sonde til m40
Rogeren Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Skrevet Juli 29, 2008 neida, ikke sent. bilen er hel ennå, og ser ut til det er en bekjent som trenger så og si hele bilen. Men kan sjekke om jeg har en ekstra, det kan tenkes.
Rogeren Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 Har rollo ja, gi bud. enkel, dvs uten hundegitter, kun over bag.rom.
Reset Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 hvor mye skal du ha for alt som skal til for og bygge om til skivebrems bak på en 320i ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå