Gå til innhold

Ny bil innhandlet =) E30 MTech II 325is

Share

Anbefalte innlegg

Hvis dette faktisk er en 88-modell 325iS, så må det være den med 168 hester for det nord amerikanske markedet. Men denne er vel bare dekaltrimmet såvidt jeg vet? :P Uansett en veldig pen bil. E30 Mtech II gjør seg veldig bra i svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Samme som at 320is ble laget for italia og portugal ble 325is laget for sør afrika siden dem ikke fikk m3. grunnet motor takstene. Men mener også at nord amrika som nevnt lagde en 325is med 168hk ja, men den så vell ikke slik som dette ut orginalt?. derfor jeg stussa på om dette var den afrikanske versionen siden dem så faktisk slik ut orginal. Men kan nokk være som du sier rakanishu, dekal trimma nord amerika. Men hadde jo vært kult vist det hadde vært sør afrika versionen 8)

åssen opplever du girkassa på denne kontra standar e30 forresten?

Hvilken årsmodell er det forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som at 320is ble laget for italia og portugal ble 325is laget for sør afrika siden dem ikke fikk m3. grunnet motor takstene. Men mener også at nord amrika som nevnt lagde en 325is med 168hk ja, men den så vell ikke slik som dette ut orginalt?. derfor jeg stussa på om dette var den afrikanske versionen siden dem så faktisk slik ut orginal. Men kan nokk være som du sier rakanishu, dekal trimma nord amerika. Men hadde jo vært kult vist det hadde vært sør afrika versionen 8)

åssen opplever du girkassa på denne kontra standar e30 forresten?

Hvilken årsmodell er det forresten?

Det er montert m3 shortshift, så den sitter tight. det er 88'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice, afrikansk 325is, det er skjelden vare det!! kast ut litt speccs da :D

takk takk!

Jeg fikk faktisk med en perm med alle delenummer på deler som er byttet og kviteringer osv, faktisk på 90k som jeg har regna ut fra kviteringene i permen, så kunne ikke skjønne hvorfor jeg fikk den så billig :P men for all del, all kredit til selger!!!

Kan nevne ting som, fullt ebc bremsekit, fullt m3 understell som bakaksel, frontaksel med servo, coilovers med kortere dempere, 60/60, m3 shortshift, effektanlegg, nytt greenfilter, stabstag forran og bak, chip, kammer, spesial bestilte felger fra gundersen motorsport, camber plater og mye mer jeg ikke kommer på i farta. Den sitter veldig bra på veien :P alt dette siterer jeg fra selger og perm med beviser :P hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å gå fra e36 til e30 m tanke på kjørecomfort og sportslighet?

e30 er mye deiligere og kjøre enn jeg trodde siden det er så gammelt, men det er jo som de sier, en gang bmw - alltid bmw ! du kjenner deg igjen =)

iogmed at e30'en er bedre rusta enn e36'en jeg hadde med tanke på understell osv så er e30 mere sportslig. Men tviler ikke ett millisekund at det er folk her inne som har e36'er som sitter som hånd i hanske på veien :D så tror kanskje det har litt med specc'sa og si, men utenom det så er det faktisk ganske likt syntes jeg. =)=)

e30 er noe alle liker vettu, slår aldri feil! :D:D

ossen er det og kjøre e36 med turbo egentlig?, alltid lurt på det, må være sinnsykt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...