rakanishu Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Hvis dette faktisk er en 88-modell 325iS, så må det være den med 168 hester for det nord amerikanske markedet. Men denne er vel bare dekaltrimmet såvidt jeg vet? Uansett en veldig pen bil. E30 Mtech II gjør seg veldig bra i svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Samme som at 320is ble laget for italia og portugal ble 325is laget for sør afrika siden dem ikke fikk m3. grunnet motor takstene. Men mener også at nord amrika som nevnt lagde en 325is med 168hk ja, men den så vell ikke slik som dette ut orginalt?. derfor jeg stussa på om dette var den afrikanske versionen siden dem så faktisk slik ut orginal. Men kan nokk være som du sier rakanishu, dekal trimma nord amerika. Men hadde jo vært kult vist det hadde vært sør afrika versionen åssen opplever du girkassa på denne kontra standar e30 forresten? Hvilken årsmodell er det forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Spotta deg i Stavanger inatt, rundt halv 1 tiden! nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Spotta deg i Stavanger inatt, rundt halv 1 tiden! nydelig bil! Ja stemmer det, var en tur på merkjavik, regna så mye så jeg dro hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Samme som at 320is ble laget for italia og portugal ble 325is laget for sør afrika siden dem ikke fikk m3. grunnet motor takstene. Men mener også at nord amrika som nevnt lagde en 325is med 168hk ja, men den så vell ikke slik som dette ut orginalt?. derfor jeg stussa på om dette var den afrikanske versionen siden dem så faktisk slik ut orginal. Men kan nokk være som du sier rakanishu, dekal trimma nord amerika. Men hadde jo vært kult vist det hadde vært sør afrika versionen åssen opplever du girkassa på denne kontra standar e30 forresten? Hvilken årsmodell er det forresten? Det er montert m3 shortshift, så den sitter tight. det er 88' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Dette er ikke no 325is dette som mange snakker om her, det er bare en småtrimma 325 har hatt bilen en uke så har ikke fått gjort så mye med den, men "325is" skal av etterhvert, er ikke så glad i emblemer utenom bmw rondellene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Nice, afrikansk 325is, det er skjelden vare det!! kast ut litt speccs da takk takk! Jeg fikk faktisk med en perm med alle delenummer på deler som er byttet og kviteringer osv, faktisk på 90k som jeg har regna ut fra kviteringene i permen, så kunne ikke skjønne hvorfor jeg fikk den så billig men for all del, all kredit til selger!!! Kan nevne ting som, fullt ebc bremsekit, fullt m3 understell som bakaksel, frontaksel med servo, coilovers med kortere dempere, 60/60, m3 shortshift, effektanlegg, nytt greenfilter, stabstag forran og bak, chip, kammer, spesial bestilte felger fra gundersen motorsport, camber plater og mye mer jeg ikke kommer på i farta. Den sitter veldig bra på veien alt dette siterer jeg fra selger og perm med beviser hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Nå maser jeg mye her Men hvis det er andre her med e30 som vil legge ut bilder av sin bil så sier jeg bare kjør på! alltid kult og se hva andre har gjort med sine e30'er, spesielt når man har det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Hvordan er det å gå fra e36 til e30 m tanke på kjørecomfort og sportslighet? Folk går ofte fra e36 til e30 her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Hvordan er det å gå fra e36 til e30 m tanke på kjørecomfort og sportslighet? e30 er mye deiligere og kjøre enn jeg trodde siden det er så gammelt, men det er jo som de sier, en gang bmw - alltid bmw ! du kjenner deg igjen =) iogmed at e30'en er bedre rusta enn e36'en jeg hadde med tanke på understell osv så er e30 mere sportslig. Men tviler ikke ett millisekund at det er folk her inne som har e36'er som sitter som hånd i hanske på veien så tror kanskje det har litt med specc'sa og si, men utenom det så er det faktisk ganske likt syntes jeg. =)=) e30 er noe alle liker vettu, slår aldri feil! :D ossen er det og kjøre e36 med turbo egentlig?, alltid lurt på det, må være sinnsykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Ingen som har en e30 her som vil briefe med bilder assa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 http://www.garaget.org/?car=63884 *briefe briefe* forresten te salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Se her ja! Den var søren meg strøken! Ganske idenstiske våre biler, så likheten lissom DU skal selge den ja, synd da! Mye skal du ha for den da? er det 320? den var søren meg strøken! det skal du ha! så jo helt ny ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Takk takk, Er en orginal mtech2 så er jo like skal ha 80 for den utolla. 325i, 116.000km. de som er interisserte kan sende en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludvigzen Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Gratulerer med en Meget fin E30 M-tech II. Du må få lagt ut noen bilder av intriøret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå