E28 Power Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Så deg i byen i går! rett ved posten..jeg kjørte en stygg 4 dørs e30:P "m3en" min..hehe..er det riktig at felgene er forskjellig farge på hver sin side?hehe..hvilken kam og eksos har du da? Ja stemmer, så deg også! hehe full bil! Forskjellig farge? Du må ha blitt lurt av lyset! De er så hvite som de kan få blitt alle fire :D Nei du det er ikke jeg som har montert de, men kammene er fra koed hvertfall, og eksosen så står det ikke no merke på endetuppene, det var noe orginal tuning sier forrige eier. Profilen din sier at du har ganske så fine biler :D hvorfor kjørte du ikke en av de i går? :D Hehe ja kjørte et par kompiser til byen..vil heller ikke kjøre noe små fulle folk i e30en eller e28en som sagt så blir det ny eksos på e30en nå,og m535en skal muligens selges så bruker den ikke for mye Så du vet ikke hvor mangen grader kammen din er eller noe sånn? har nok blitt lurt av lyset angående felgene dine ja :D Nei desverre, det vet jeg ikke. Ser at du bor på sola, bor du eller han en venn som bor rett ved bommen? jeg kjørte rundt der med den rød bmw'en min, og så en svart e30 mtech 2 som jeg da seffølgelig måtte kjøre flere runder for og se på var kanskje din det da eller? Hehe ja det stemmer.la faktisk merke til at det var en e36 coupe som glei opp og ned men er jeg som bor der ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasssann Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Fin bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olejørgen Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 http://images.bihttp://images.bimmers.n ... bu6t52.jpg Har sånn jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 Så deg i byen i går! rett ved posten..jeg kjørte en stygg 4 dørs e30:P "m3en" min..hehe..er det riktig at felgene er forskjellig farge på hver sin side?hehe..hvilken kam og eksos har du da? Ja stemmer, så deg også! hehe full bil! Forskjellig farge? Du må ha blitt lurt av lyset! De er så hvite som de kan få blitt alle fire :D Nei du det er ikke jeg som har montert de, men kammene er fra koed hvertfall, og eksosen så står det ikke no merke på endetuppene, det var noe orginal tuning sier forrige eier. Profilen din sier at du har ganske så fine biler :D hvorfor kjørte du ikke en av de i går? :D Hehe ja kjørte et par kompiser til byen..vil heller ikke kjøre noe små fulle folk i e30en eller e28en som sagt så blir det ny eksos på e30en nå,og m535en skal muligens selges så bruker den ikke for mye Så du vet ikke hvor mangen grader kammen din er eller noe sånn? har nok blitt lurt av lyset angående felgene dine ja :D Nei desverre, det vet jeg ikke. Ser at du bor på sola, bor du eller han en venn som bor rett ved bommen? jeg kjørte rundt der med den rød bmw'en min, og så en svart e30 mtech 2 som jeg da seffølgelig måtte kjøre flere runder for og se på var kanskje din det da eller? Hehe ja det stemmer.la faktisk merke til at det var en e36 coupe som glei opp og ned men er jeg som bor der ja.. Haha! Verden er ikke stor nei Måtte jo se på bilen dion, den er jo vannvittig fet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Takk for d du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå