Sveddi Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Savne min gamle IS som jeg solgte jeg...angre hver gang jeg ser en slik enenten på bilder eller på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe1234 Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 Huffa. Alt er til salgs for riktig pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 hmmm... så jo fin ut, men trenger m-plast... men den eksosen din, stikker ikke litt vel langt ut og ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe1234 Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 Den stikker et lite stykke ut ja. Skulle vært korta inn ett par cm. Var veldig skeptisk når jeg så bilder av den, men ble overrasket over at den ikke stakk lenger ut når jeg så den på rett Hadde gjort seg med m-plast. Men som sagt, så hadde det vært morsomt med noe som ikke alle andre har. Selv om grunnen til at alle kaster på m-plast er fordi det blir enda vakrere enn det allerede er. Time will show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 bare ikke finn på noe annet lurt! da kan du heller beholde den som du har den hehe... enten blir det noe som ikke passer formene, eller så blir det noe som ikke ser bra ut... er vel kanskje derfor så mange velger m plast også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe1234 Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 Stemmer. Om det i det hele tatt skal noe plastikk på bilen, så blir det nok m-tech. Er iKke noen stor plastikk-fan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe1234 Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2008 Har tidligere sett noen lepper som man monterer under org.fanger. Kan ikke huske å ha sett noen som faktisk tok seg bra ut, men finnes det noe som ser bra ut utenom m-tech på en e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Grei IS dette her;) Men du burde senke den litt mer bak også få fikset det med eksosen så blir det topp;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe1234 Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Senke mer bake? Synes den er lav nok bake jeg. Øyelokk fra carcept, er det utrolig dårlig passform på de??? Eller det bare de som jeg har som er et engangstilfelle? Har forresten fått kvittet meg med en liten oljelekkasje. Byttet toppdekselpakning. Så nå er bilen et hakk nærmere strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 carcept er noe dritt og passer ikke med vinkelsliper en gang fin senk bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe1234 Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Ok. Da er ikke de noe å satse på i alle fall. Får eksprimentere litt med glassfiber så kanskje det blir bedre.... selvom sjansen for det er tvilsom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe1234 Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2008 Da har blinklysene fremme fått seg litt mørkere farge, da jeg synes de lyste opp så mye med den hvite fargen sin. Vurderte å gjøre grøftelysa litt mørkere også, men droppa det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå