Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, tenkte å pulverlakkere dem. Hvordan gjør man det egentlig? Har kompressor og lakksprøyte, men er det en spesiell teknikk? Og hva slags lakk er det man bruker? Må man ha spesielle dyser til det?

Skrevet

Pulver lakkering er ikke noe du kan gjøre med sprøyte og kompressor.

Hvorfor pulver lakkere de når du kan kjøpe en sprayboks til en hundrelapp og få bedre resultat?

For får du en sprekk i pulverlakken så detter alt av etter tid, det henger på en måte sammen..

Likt som på kjøleskaper f eks..

Skrevet
Pulver lakkering er ikke noe du kan gjøre med sprøyte og kompressor.

Hvorfor pulver lakkere de når du kan kjøpe en sprayboks til en hundrelapp og få bedre resultat?

For får du en sprekk i pulverlakken så detter alt av etter tid, det henger på en måte sammen..

Likt som på kjøleskaper f eks..

pulverlakk er et slags plastikk støv, som blir sprøyta på. og fester seg ved hjelp av elektrisitet, som lader om emne man lakkerer, også skal det "herdes" i ovn.. det tåler sykt mye, mye mer enn vanlig lakk, og sitter bra!;) og det detter ikke av som spiritus skal ha det til;)

det er faktisk ikke så dyrt heller;)

betalte 2000 for å lakkere ei moped ramme, i svart, med lilla pærlemor.

Skrevet
Haha, kanskje litt rart formulert.

Det jeg mente, var at HVIS du får et hakk (sier ikke at det skjer, men hvis) Så detter det av med tiden..

hmm, det må vær veldig lang tid, for jeg har ikke hørt noe om det før:P

Skrevet
hehe:) oki. Jeg kjøper sprayboks. Men hvilken farge for å ikke se blodharry ut? Svart?

Kommer an på hva slags andre farger du har. Dvs, hva slags farge har bilen din? Er den clean i farge? Har du noen andre farger noe annet sted på bilen? Hvis du f.eks. har planer om å ha en annen "tema-farge" et annet sted, så kanskje ha caliperne i den samme fargen.

Skrevet
Haha, kanskje litt rart formulert.

Det jeg mente, var at HVIS du får et hakk (sier ikke at det skjer, men hvis) Så detter det av med tiden..

hmm, det må vær veldig lang tid, for jeg har ikke hørt noe om det før:P

Tulling :P vet om mange som har pulverlakert felgene, og ja noen av de har begynt å flasse etter 1 år 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...