Morty999 Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 mandag så skal jeg på motortewknikk å kjøpe alt jeg trenger til bunndelen.
wicky124 Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 ja skal sjekke med garasjeansvarlig om hvem som eier den røde:)
Morty999 Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 da fikk vi mappa litt full gass idag og gitt måtte faktisk skru ned tenninga grunnet tennings bank men gikk litt bedre med lavere tenning gitt.
ehrnst Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 da fikk vi mappa litt full gass idag og gitt måtte faktisk skru ned tenninga grunnet tennings bank men gikk litt bedre med lavere tenning gitt. går ut ifra du ikke var overasket med den tenninga du viste sist?
Morty999 Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 hæ? har tenning på over 50 grader nå også. men det e rikke på full gass. ligger på rundt 28-32 på full gass over 3500 nå.
Morty999 Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 da har jeg fylt e85. økt bensin med 30% og har økt tenninga med 5 grader over hele registret, og den er faktisk sterkere nå. så det hjalp litt
Kristov Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Mener det er E75 i pumpene nå på vinterstid men skal ikke si det bombesikkert.
Ullsokk Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Etanolbensin E85 består av etanol iblandet bensin. Om sommeren er etanolandelen 85% - derav navnet. For å unngå problemer med kaldstart om vinteren senkes etanolandelen til ca.75% i vinterkvaliteten. Normalt vil bensinstasjonene levere vinterkvalitet i perioden 1. november til 1. april, unntatt stasjonene i Ålesund, Trondheim, Bodø og Tromsø. For disse er normal vinterperiode 15. oktober til 15. april. Enkelte stasjoner kan imidlertid levere sommerkvalitet noe lenger om høsten og vinterkvalitet lenger om våren. Dette er uproblematisk for vanlige flexi-fuel biler, og følger de standarder og retningslinjer som er gitt for E85. Bileiere som har biler som er spesielt trimmet for en blanding 85% etanol/15% bensin, slik som noen biler innenfor motorsport er trimmet, må være oppmerksomme på at det er finnes både sommer- og vinterkvalitet av E85. Bruk av en E85-kvalitet, som ikke er tilpasset motoren, kan skade den. Stemmer nok det ja
wabby Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Mener å huske du hadde lagt ut noen videoklipp av bilen etter du fikk den til å gå på bio. Kan du linke disse på nytt ?
Morty999 Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 kristov. det stemmer det. er nok bare "e75" nå om vinteren. den ene filmen jeg har av når den går på e85 er skikkelig dårlig kan prøve å få filma noe endag. men nå har ejg gjort det litt mere omfattende da ikke bare fylt og kjørt. hehe blir spennendes å gå ut nå og se om den starter lett
Morty999 Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 i morra så kommer toppen min tilbake fra motor teknikk, ferdig overhaldt. kjøpte vannpumpe og bestillte toppakningssett idag, som kommer i morra også lagre til bunndelen kommer på fredag. så NÅ er det ikke lenge til men må muligens få tak i nytt grenrør så om noen er intr i grenrør til e34 535 så rop ut
Morty999 Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 kom med bud. det er ikke helt ferdig. det må lages rør til extern WG. og det er jo etter ønske om hvor man skal ha de. men det er ikke noe jeg får ordnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå