GeirAndre Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 gromt med ordentlig sekser lyd å turbo da:P
Morty999 Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 neivell... da tror jeg faktisk du skal undersøke litt mer, såkalrt blir det 100% best på rulla. men kan få det like bra på gata også.. med 100% duty cycle på dysene? :whoa: tja. det skjer da på rulla og det, om dysene blir for små.... er det ikke smiing som gjelder da?
Morty999 Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 da har jeg kjørt 10 mil smertefritt, røska ut termostaten for å få orentlig sirkulasjon.. og det gikk fint. blei litt kjølig tur men hehe siste 5km så var det snødekte veier så der blei det 3-4 gir på 7000 og da var den litt sinna men det dreit jeg rett og slett i! kom hjem her så smalt det og poffa fært i vanntanken men men.. skrudde bare v nedre radiator slange så det ikke skulle fryse. hehe.. smalt no jæævelig og røyk no sykt men.. jaja Bunndelen er satt sammen på 3,5l har kun igjen bunnpanna og oljepumpa så er bunndelen 100% ferdig...
helland Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 blir nok vesentlig forskjell å kjøre med da, når du får litt mer volum, og "power" ?
JulianS Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Men morten! hvorer nøkkelen du har lånt? vil ikke begynne å skifte låser for 30000kr...
Azeton Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 neivell... da tror jeg faktisk du skal undersøke litt mer, såkalrt blir det 100% best på rulla. men kan få det like bra på gata også.. Det blir 100% på rulla men kan få like bra på gata =) Du står på ihvertfall.. Er ganske lei skruing av bil for tiden. Trenger nye plugger så den står bare og venter på plugger Hehe.. Hva er det morten har gjort nå?
Trimkongen Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 I denne tråden var det blitt stille som i graven?
destroyy Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Ryktene vil ha seg til at han har tatt seg en ferie uten mulighet for tlf osv gitt
Glenn-Andre Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Ryktene vil ha seg til at han har tatt seg en ferie uten mulighet for tlf osv gitt Haha, noen kaller det ferie også ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå