GeirAndre Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 gromt med ordentlig sekser lyd å turbo da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 neivell... da tror jeg faktisk du skal undersøke litt mer, såkalrt blir det 100% best på rulla. men kan få det like bra på gata også.. med 100% duty cycle på dysene? :whoa: tja. det skjer da på rulla og det, om dysene blir for små.... er det ikke smiing som gjelder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 da har jeg kjørt 10 mil smertefritt, røska ut termostaten for å få orentlig sirkulasjon.. og det gikk fint. blei litt kjølig tur men hehe siste 5km så var det snødekte veier så der blei det 3-4 gir på 7000 og da var den litt sinna men det dreit jeg rett og slett i! kom hjem her så smalt det og poffa fært i vanntanken men men.. skrudde bare v nedre radiator slange så det ikke skulle fryse. hehe.. smalt no jæævelig og røyk no sykt men.. jaja Bunndelen er satt sammen på 3,5l har kun igjen bunnpanna og oljepumpa så er bunndelen 100% ferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 blir nok vesentlig forskjell å kjøre med da, når du får litt mer volum, og "power" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Men morten! hvorer nøkkelen du har lånt? vil ikke begynne å skifte låser for 30000kr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 såg du pm fra meg morty?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Noen som har nr til mora til morten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Jeppppp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Har fått det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 neivell... da tror jeg faktisk du skal undersøke litt mer, såkalrt blir det 100% best på rulla. men kan få det like bra på gata også.. Det blir 100% på rulla men kan få like bra på gata =) Du står på ihvertfall.. Er ganske lei skruing av bil for tiden. Trenger nye plugger så den står bare og venter på plugger Hehe.. Hva er det morten har gjort nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trimkongen Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 I denne tråden var det blitt stille som i graven? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 ja nå lurer jeg litt også `? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Ryktene vil ha seg til at han har tatt seg en ferie uten mulighet for tlf osv gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Ryktene vil ha seg til at han har tatt seg en ferie uten mulighet for tlf osv gitt Haha, noen kaller det ferie også ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 jordomseiling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå