Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

neivell... da tror jeg faktisk du skal undersøke litt mer, såkalrt blir det 100% best på rulla. men kan få det like bra på gata også..

med 100% duty cycle på dysene? :whoa:

tja. det skjer da på rulla og det, om dysene blir for små....

er det ikke smiing som gjelder da? 8):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg kjørt 10 mil smertefritt, røska ut termostaten for å få orentlig sirkulasjon.. og det gikk fint. blei litt kjølig tur men :P hehe

siste 5km så var det snødekte veier så der blei det 3-4 gir på 7000 og da var den litt sinna men det dreit jeg rett og slett i! kom hjem her så smalt det og poffa fært i vanntanken men men.. skrudde bare v nedre radiator slange så det ikke skulle fryse. hehe.. smalt no jæævelig og røyk no sykt men.. jaja

Bunndelen er satt sammen på 3,5l :D har kun igjen bunnpanna og oljepumpa så er bunndelen 100% ferdig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neivell... da tror jeg faktisk du skal undersøke litt mer, såkalrt blir det 100% best på rulla. men kan få det like bra på gata også..

Det blir 100% på rulla men kan få like bra på gata =) Du står på ihvertfall.. Er ganske lei skruing av bil for tiden. Trenger nye plugger så den står bare og venter på plugger :lol:

Hehe.. Hva er det morten har gjort nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • Morty999 changed the title to Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...