Pedi Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Jeg har en slik bakfanger iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 tok ett bilde av nyvasket bil ser litt jævlig ut med manglende lokk osv og rust men, det får gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 da blir det tur mot vestlandet i morra blir vell en tur til halfdan å gjengen! til kr.sund får ordne ett treff eller noe borti der mens jeg er der =) blir vell værendes til borti uka engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 da blir det tur mot vestlandet i morra blir vell en tur til halfdan å gjengen! til kr.sund får ordne ett treff eller noe borti der mens jeg er der =) blir vell værendes til borti uka engang Kr.sund=vestlandet?? Alt nord for Bergen er jo Nord-Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 da blir det tur mot vestlandet i morra blir vell en tur til halfdan å gjengen! til kr.sund får ordne ett treff eller noe borti der mens jeg er der =) blir vell værendes til borti uka engang Kr.sund=vestlandet?? Alt nord for Bergen er jo Nord-Norge... hahahahhahahhahahahahha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 da blir det tur mot vestlandet i morra blir vell en tur til halfdan å gjengen! til kr.sund får ordne ett treff eller noe borti der mens jeg er der =) blir vell værendes til borti uka engang høres morro ut med ett treff,,hadde vært morro å se på e28 ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 alt nord for gardermoen er troms.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 alt nord for gardermoen er troms.... Og troms er jo Nord-Norge fremdeles Jeg såg faktisk for meg at Morty skulle til Stavanger/Bergen ellerno... God tur iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 trodde også at han skulle nedover til "vestlandet"...ikke nordvest.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 sorry for feil språk da.. hehe men for meg så er det vest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 "Unnskyld for feil retnings henvising..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Alt nord for Sinsenkrysset er nordnorge:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 med unntak av groruddalen...for mange innvandrer og for lite isbjørner... Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 mye geografiske betegnelse ute å går her.. Er da også forskjell på Nordland og Nord-Norge.. (mener eg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå