Morty999 Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 haha, flaks da gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Hadde en kanne med diesel og i bilen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 hehe, jau jaum skal rive ned bakstilling jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 bare dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 jepp, derfor dne skal ned. orginal bmw foringer er SØPPEL! btw, sveisa diff er og søppel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Neida... det som er tingen Er nok bestilt xenon gitt.. Men bare å bestille selv da... www.vvme.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 da er bakstilling atatt ned, og fy for noen dårlige foringer ikke rart det banka og slo diffen hang å dingla også selv om den var skrudd fast med locktite noen bilder =) nå skal sveisa diffen KASTES! om ingen vil ha den! hehe.. nye powerflex foringer i traversen og nye håndbrekksko og mulig nye dempere. må se om jeg får tak i noe veeeeldig billig noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Kan ta diffen jeg hehe hvordan utveksling ere? Schmiedmann selger forresten billige bakdempere beregnet for senk... 800kr stk (fanken... jeg tror jeg dreit meg ut å bestilte kun 1 ny demper... haha) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 4:10 utveksling på den gitt skal jeg ha nye dempere så blir det bilstein eller noe hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Da kan den beholdes da sveiser jeg en annen jeg har.... Heh... skal bare ha no ræl fram til jeg får coilover jeg ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 da har jeg fått på bakstillinga igjen hadde ikke med kamera så blei ingen bilder men fy faen å mye bedre bilen blei å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 ford er best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 hehe både og det vell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Detta går bare en vei = TIL HÆLVETE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 hehe, ja hvertfall nå, m30b25 og 3.07S diff var IKKE tingen.. "noe" dau Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå