M30Punk Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Er det turbo på gang morten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Reimhjul lakkert peilepinnerør Kjedestrammer som skal fylles opp med olje ligger klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Er det turbo på gang morten? dårlig med det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Hva mangler du da? Du har sprutet ditt enda enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 mangler turbo og grenrør.. ja har sprutet ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Da må du få ordna litt så lenge det ikke er mer enn det som mangler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 er nå dissa penga da, foreløpig blir det ikke noe turbo hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 da er ribbinga igang kommer fler bilder i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Motor ute! om noen vil ha så kom å hent! får den gratis M30b30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 godt jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 fy F å mye DRIIIIT som er i det jævla motorrommet hehe, gadd ikke mer i kveld.. ta resten i morra inkl framskjerma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 da har jeg vært på GS å henta litt deler til motor'n min, får håpe jeg får igjen toppen snart så det kan monteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Klarer du ikke å overhale en topp eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 hehe, å planslip, bytte ventilstyringer osv.. så nei det klarer jeg ikke hjemme... Rivd ut gulvteppe idag, og det var som frytet.. 3 cm med vann på gulvet La me gunder bilen og tok ut kassa også, da så jeg att diffen han i 1 bolt, resten er bare rivd tvers av på traversen. så trenger travers bak til e28 528-535 om noen har! men men ut å skru. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 VÅTT gulvteppe Framskjermer borte Fjørbein 265 Girkasse Div Diffen sitter dårlig fast 525 eksos Framskjermer, kanalskjørt og fanger Forstilling Div da blir det litt mat og ut å skru igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå