///MoePower Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Er du ikke ferdig snart..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 hehe ferdig med å ribbe motorrom nå, så skal sandblåse en god del deler som skal lakkes opp igjen så det blir lækkert i motorrommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Når skal den være ferdi og skrudd sammen igjen? Har lest alle sidene, og må bare si at jeg digger bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Se her ja, her går vi skikkelig til verks ^^ Det liker vi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Ser jo bra ut dette her jo, hva var det som er galt med b30'en da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 håper på å bli klar innen en mnd tid ca. men får se.. b30 har sprekt topp event gåen toppakning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 b30 har sprekt topp event gåen toppakning Sikkert begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 hehe ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 i sommer blir det nok en slik tur til! Å Som jeg gleder meg!!! ha med henger med dekk denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 i kveld blir det skjæring! og mere vekt = mindre rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander-bmw Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Kjempeflott bil har bladd igjennom alle 115 sidene på skolen i dag:D storkoste meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 hehe takk er ikke så flott som den var lengre men masse bilder ifra "dagen" idag skal ut igjen å fortsette men. skal begynne å sveise rust i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 delvis vaska motorrom Litt rust litt snodige "braketter" til å feste frontfangern men litt div Stabstag + M30b30 ribbet for deler som jeg skal ha min nåværende bruksbil og ja det er en SI sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrammel Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 og ja det er en SI sport akkurat som det gjorde det så mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå