winchester Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Ser bra ut dette, gleder meg til å se hvordan understellet og motorrommet ser ut til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Imponert av deg nå morten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 for att jeg har gjort litt igjen eller for att jeg pusser opp? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Ja det må man si ! Sorry men for en gangs skyld gjør du det skikkelig. du overgår det selv nå synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 meget bra nå morten:) blir kjempe fin tralle detta nå keep on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 Ja det må man si ! Sorry men for en gangs skyld gjør du det skikkelig. du overgår det selv nå synes jeg hehe nå skal det bli strøøøkent =) faktisk første gang jeg lakerer noe som helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Er imponert av både framdrift seriøsitet og resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 hehe takk for det truls da er bilen klar for fyllergrunning i morgen litt bilder nå også da for å få ett siste åssen den blir før det blri en hel farge i motorrommet Den riktige flippen på bakluka og gleder meg til i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 Mycket bra, godt å ha handy hjelp til tider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2010 gult er kult ere ikke det di sier? hehe, nå er epoxy grunninga på, og nå venter vi på att den skal tørke litt så hiver vi på fyller'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WilliamS Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 Ikke dårlig Morten Ser ut til at detta kommer til og bli veldig bra Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2010 håper det nå skal vi ut å sprøyte mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WilliamS Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 Hvor er det du står henne a? Fristet til og ta en tur og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2010 hehe. driver på lørenskog.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2010 da er fyller'n på Litt forskjell? FØR ETTER da skal bilen få stå og tørke noen dager før jeg fortsetter i motorrommet.. Nå skal jeg begynne på gulvett inni bilen og få vekk rust og male gulvet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå