Morty999 Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2010 hvorfor oppstart om tre mnd? ferie igjen ? hehe har ikke vært veldig aktiv i bmw avdelingen i det siste så tar sikkert en stund før den starter! hehe CV-Erik: hehe. det kan vell stemme bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 da er jeg ferdig med ledningene inne i bilen litt kaos! hehe,, driver å lodder siste rest på datasprutet i motorrommet nå blir braaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 da er girkassa også på plass og motor satt i for siste gang fikk idag ny ekspansjonstank, ny mutter foran på veiva, batterifeste, viftereimer og div småtteri ifra gs så neste uke blir det gjort endel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Høres bra ut, husk bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 jepp. men skal bort i helga så blir ikke noe før til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 All play and no work makes Morten a dull boy! Haha, neida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2010 hehe.. blir dårlig med jobbing på bmw denne uka og skal på gatebil med jobben til neste helg og da må vi bygge 2 motorer til 2 biler og montere/mappe datasprut i den siste + att trekkbilen må ha nye bremser... såå blir noen timer på jobb denne uka.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Aldri tenkt på det, men hva jobber du som? Virker ut som en morsom jobb for en som liker bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2010 jobber på pure racing.. subaru tuning firma www.pureracing.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Ah, ikke verst. Skulle vært BMW-tuning, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2010 hehe.. såvidt jeg veit så finnes ikke det i norge? ess driver vell ikke i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Usikker. Skulle opprettet ditt eget, kan se ett stort marked for det, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2010 hehe... spørs vell det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 hehe.. såvidt jeg veit så finnes ikke det i norge? ess driver vell ikke i norge? ess holder til i norge armark for å være eksakt.. men vi har jo ssperfomance for eks så er flere som driver med bmw tuning i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 se der ja.. da finnes det jo da men jobben min er 2 min hjemmefra så klager ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå