Morty999 Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 ja.. skal vi kjøre bmw til neste uke da tru??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Det har vi tro på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 bra noen har trua! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Ikke så rart det med en "splitter ny" motor, så bare å fyre opp kameraet når det blir kjøretur, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 hehe.. jeg har ikke trua på att dwet blir kjøring til uka men kan jo prøve hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Hehe, håpe på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 hehe. jau i morra skal jeg montere sammen bremser foran hvertfall må lage nye rør og div også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 da har jeg fått gjort litt! håper på å kanskje få starta opp til neste uke! (ikke førstkommende, men neste!) har igjen å lage eksos, montere clutchpumper + rør og slanger til det, div vannslanger, koble opp sprutet inne i bilen, og div småtteri rundtomkring litt bilder Kalipere som venter på å få nye pakninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Så bra ut detta Morten Gleder meg til å få en ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 hehe det skal du vell få lov til ekke sååå lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Ser bra ut det her! Hvilken lakk brukte du forresten på de dekslene du har lakket grå? Boks eller sprøyte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 grå? hmm har bare lakkert svart såvidt jeg veit. hehe og det er på metalldeler som er blitt sandblåst-grunnet og lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Hm, synes det ser ut som at du har lakkert registerdekselet fremme, i en grå/sølv farge, eller var det i så fin stand orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 åja. det er zink aluspray, kjøpt på torshov.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Ah, takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå