HagenJR Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 og fyyy F å kuuul lyd det blei i den :D La oss få høre da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2010 men det er ikke mulig pga har ikke noe å filme med nå men i morra så! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 Hehe, bra du ble fornøyd med lyden! Ble spent på film nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Da har jeg kost meg igjennom 143 sider, og må si jeg digger bilen din, og at du ikke gir opp, når du får litt motgang! Morsom tråd og lese igjennom, og gleder meg til ny video:) Btw registrerte meg her på forumet nå pga deg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 haha lest alle di sidene! vært å kjørt med bilen idag og. men den kutter over 4500. så lurer på om den får litt rart triggersignal over da... men ellers virker det jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Hehe, ja men det tokk noen dager gitt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 har du ikke montert giver-korrekt? eller suger bare haltech? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 tror åpninga på triggersensoren er for stor... + att det er sånn orginal drittsensor du veit vell alt om hvordan den er! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Merker du at den går dårligere ettersom det er tykkere toppakning eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 tjæ. har jo ikke kjørt den før da så kan ikke svare på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 idag har jeg fått på kanalskjørta igjen, montert litt interiør og mye småtteri overalt akkuratt nå står jeg og skal fikse xenon lysa så det virker ordentlig tror jeg har fått feil tårnlagre foran då den er blitt høyere foran enn før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Den var litt for høy framme ja, hm.. Skal du ta hellakkering på bilen i senere tid eller? Begynne forresten å komme seg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 hellakering kommer til vintern det må sveise litt rust da og ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Blir det hvit da også? Rune B. sin var jo meget pen da den ble nylakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 blir nok lacksilber denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå