Morty999 Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 den har vært med i kræsjen på den grå gamle bilen min.. så nå driver vi å skal lage 1 stol av alle de 3 så blir det bra tilslsutt sveise sammen en som er knekt i ramme og flytte over stoffet og skummgummien ifra den andre så blire bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Hah, såpass ja! Bra du har pågangsmot, hehe. Hvilken passasjerstol skal du ha da? Den i skinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 den vi mekker nå blir førerstol.. da den jeg har på førerplassen nå egentlig er passasjerstolen blir stoff såklart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Aha, da er jeg med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 du holder på hele tia du Morty tulling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 hmm. mener du med det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 hmm. mener du med det ? hver gang jeg er inne her, så har du gjort noe, eller holder på med noe hvor tar du pågangsmotet ifra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 hehe må jo jobbe litt! men syns jeg har brukt veeeeeeeeeeeldig lang tid på denne MEn deilig å kjøre :D timene i garasjen er glemt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 helt enig der, skrudde hele lørdag og søndag for å bytte motor på 2,8`n starta tvært! da er alt prakk og banning glemt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 hehe bare kjører om dagen jeg nå ikke noe tull. bare servoreima har begynt å skrike litt så får vell gå ut å stramme den hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 hehe:) moro det da jeg vil ha 3,5 kjenner jeg, 2,8 er ikke i nærheten så moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 hehe den går relativt MYE bedre enn den gjorde med 3litern i vinter også bruker ca 0,7-0,8 på mila også med vettu kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 hvordan i hellvete klarer du det ? 3,5`n min går på ca 2liter på mila... 2,8`n bruker en del den også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 haha! kjekt med ordentlig sprut ligger på 15.5-16 i afr på cruising.. mot 11 som du sikkert ligger på. hehe fant ut nå att servopumpa mi hang og slang så har glemt å skru den fast! hehe så får vell fikse det etter jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 hehehe ja sant så sant ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå