Morty999 Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 var ute å cruise i hele går var stort sett på jessheim og bilen fungerte utmerket! ikke noe koking, eller noe som helst problemer! Deilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truckdriver Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Bra den fungerer fint Har ikke fått noen ring meg de siste dagene, så da regna jeg med det ikke var noen problemer Går den noe særlig bedre enn den første 3,5 litern du hadde i? Den som jeg prøvde altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 går endel bedre enn den første ja.. men som du viet får jeg ikke mer enn 4500 og den begynner å dra skikkelig på 4000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Trodde M30 var bra motor jeg.. Men orker ikke mer enn 4500;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 hehe. orker gør den! men virker som jeg har ei falsk turtallsperre sikkert innkjøringsperioden som må gå seg til hehe... men er egentlig greit å ha den slik en liten stund så den får gått seg til litt Runda 100 mil i går og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 da begynte lampa i check kontrollen å lyse for kjølevann øvre radiatorslange har fått en sprekk noen som har ny ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Har macguyverteip =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 event bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truckdriver Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Hmm. Trodde du fikk fjerna turtallsperra med å justere veivtriggern. Sett på justeringa av homegivern enda? Men uansett, vist den går bedre med sperre på 4500rpm enn den gjorde før med NA motor, så ligger det nok til rette for mye morro Selv uten havari pumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 sjekka litt på datan idag og de få gangene jeg får den opp til 6500 320cc dyser går på litt i overkant av 90% duty cycle.. hmm. tror jeg må ha større dyser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truckdriver Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Skal du virkelig over 6500rpm på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 må jo det! hvertfall 7000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 litt bilder fra den solfylte dagen og bilen fungerer som en drøm =) bare cruise rundt! har gått 150 mil nå uten stopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Re4lP0wer Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 AH, Deilig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 rusten å fæl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå