Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Anbefalte innlegg

Skrevet

var ute å cruise i hele går :D var stort sett på jessheim og bilen fungerte utmerket! ikke noe koking, eller noe som helst problemer! Deilig :)

Skrevet

Bra den fungerer fint :) Har ikke fått noen ring meg de siste dagene, så da regna jeg med det ikke var noen problemer :) Går den noe særlig bedre enn den første 3,5 litern du hadde i? Den som jeg prøvde altså :P

Skrevet

går endel bedre enn den første ja.. men som du viet får jeg ikke mer enn 4500 :( og den begynner å dra skikkelig på 4000 :P

Skrevet

hehe. orker gør den! men virker som jeg har ei falsk turtallsperre :P sikkert innkjøringsperioden som må gå seg til :P hehe... men er egentlig greit å ha den slik en liten stund så den får gått seg til litt :)

Runda 100 mil i går og :)

Skrevet

da begynte lampa i check kontrollen å lyse for kjølevann :P øvre radiatorslange har fått en sprekk :( noen som har ny ?

Skrevet

Hmm. Trodde du fikk fjerna turtallsperra med å justere veivtriggern. Sett på justeringa av homegivern enda?

Men uansett, vist den går bedre med sperre på 4500rpm enn den gjorde før med NA motor, så ligger det nok til rette for mye morro :D Selv uten havari pumpe :P

Skrevet

sjekka litt på datan idag og :P de få gangene jeg får den opp til 6500 :P 320cc dyser går på litt i overkant av 90% duty cycle.. hmm. tror jeg må ha større dyser :P

Skrevet

litt bilder fra den solfylte dagen :D og bilen fungerer som en drøm =) bare cruise rundt! har gått 150 mil nå uten stopp :)

DSC04820.jpg

DSC04821.jpg

DSC04822.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...