destroyy Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 lett å fikse shims eller? må gjøre det på min egen heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 orginal m535i..er orginal 3.07s diff.. som nå blir bygd om til 3.64s diff Aha ! ej kjøre 520 diff. veit ikkje utvekslinga, men dårli me sperre desverre "Låse" når ej burna og slikt men med engong de blir litt mykje press på eine sida e det slutt på moroa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 lett å fikse shims eller? må gjøre det på min egen heh latterlig enkelt kommer bilder i morra! idag har jeg vært på gs å henta m5 stabstag foran. div klipt og greier til fultlysa mine, og litt småting til motorrommet også har jeg bestil bilstein dempere bak, m5 stabstag bak, powerflex foringer til stabstaget, dempertopper bak og div småtteri... dyrt å skru bil i morra skal jeg hente travers fra lakkering og levere bærebruene bak til sandblåsing og lakkering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 lett å fikse shims eller? må gjøre det på min egen heh latterlig enkelt kommer bilder i morra! idag har jeg vært på gs å henta m5 stabstag foran. div klipt og greier til fultlysa mine, og litt småting til motorrommet også har jeg bestil bilstein dempere bak, m5 stabstag bak, powerflex foringer til stabstaget, dempertopper bak og div småtteri... dyrt å skru bil i morra skal jeg hente travers fra lakkering og levere bærebruene bak til sandblåsing og lakkering... Skal du pulver lakkere delene under? Det anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 noe som blir pulvelakkert og noe som blir sandblåst-metalisert og lakkert med ordentlig lakk.. Metalisering gjør så de ikke ruster noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 noe som blir pulvelakkert og noe som blir sandblåst-metalisert og lakkert med ordentlig lakk..Metalisering gjør så de ikke ruster noe mer Høres super ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 Litt dårlig? noe bedre bærebruer som skal renskes og sendes bort for å bli like fine som traversen M5 kalipere bak som blir overhalt straks stag som skal på foran nylakkert Ellers ligger det M5 Stabstag foran å vente på å komme på plass. masse div små duppedingser til motorrommet ligger i en eske ifra gs og skal monteres snart Har bestilt bilstein dempere bak, M5 stabstag, nye dempertopper bak. foringer til stabstaget, diffen ligger ferdig shimset hjemme til ca 80% "sperre" med ny castrol olje på, drivaksler og mellomaksel skal straks sendes bort il overhalling Huff.. detta er dyrt.... meeen.. bar eå lukke opp panseret å få motivasjon! hehe skal sende bort toppdeksel og innsug til ordentlig lakkering, lage nytt bremserør i motorrommet + kjøpe panserhengsler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Hvor er det du får fikset opp understellsdelene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Faen, får du alle pengene fra du a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 Hvor er det du får fikset opp understellsdelene? disse blir levert til en loka "metaliseringskar" som sandblåser metaliserer og lakkerer det.. penger ja.. det skulle jeg likt å visst selv men blir jo noen gode såkalte "svartjobber" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 hehe, sånne jobber er vi fler som liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Pent motorom, utenom oljepåfyllings toppen:P den var ikke pen på bildet i hvertfall... hahaha:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 den er HELT blank/eloksert og har ikke ett eneste hakk på seg engang faktisk helt ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 M5 stabstag foran + litt småsjafs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå