Azeton Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Blir bra med M88! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2010 sa aldri att de var strøkne heller jeg. jeg hadde brukt di selv, og sa att di var brukanes. dog uten noe abs dritt. så det visste ikke jeg. har aldri sagt att di var strøkne. blei heller aldri spurt om noe abs ringer. og det brukte aldri jeg så tenkte ikke over di. EDIT: og hvorfor skal du ta detta her? når vi snakker med hverandre på msn ca 4 dager i uka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Har du helt rett i. Endret på innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2010 da er m88 ute av bilen så da står den i motorbukken klar til "restaurering" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 dette ser knallbra ut, gleder meg til vogna er oppe og går med den motoren, moro å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Ditta blir snasent Feit og sjelden motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 sitter å sjekker prise rpå pakningssett nå den lekker jo overalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 da har jeg laga liste på gs så nå blir det bestilling av pakninger i morra for godt over 1000lappen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 blir fort dyrt, hva slags pakninger er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 tja.. sånn ca alle utenom toppakning hehe er egentlig nesten så jeg vurderer den og. pga den lekker litt i bakkant.. så kommer litt olje der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 tja.. sånn ca alle utenom toppakning hehe er egentlig nesten så jeg vurderer den og. pga den lekker litt i bakkant.. så kommer litt olje der. bytt den får du putter den i bilen da vel, det er deilig å ha det ute i motorbukk?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Ville byttet toppakningen uansett jeg, så vet man at alt er 100% når man først har motoren ute. Stå på, Morten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 joda. men så skal jeg "bare" bytte den. også "Bare" den.. osv osv.. så må sette grensa en plass ellers blir det maks trim her og. hehe. får se hva jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Blir bra dette, men smell av toppen - og sett grensa der. Det er greit å ha tatt alt fra blokka og opp, dette er jo en gammel motor som bare drømmer om å få skvisa olje ut alle mulige plasser igjennom gamle pakninger. Pøs på med bilder, du vet vi liker det, hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 skal rive av bunnpanna og. for den lekker der. hehe.. så blir jo igrunn hele motorn.. ja vurderer å rive av toppen og bytte den, men finner ut i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå