Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

da har jeg rivd av det meste på m88'n egentlig og det ser overaskende bra ut! :) ingen sprekker i topp, kammer ser fine ut, ventilfjører og alt ser strøkent ut..

men er litt usikker på om jeg skal ribbe resten av blokka å hive den i syrebad ett par uker.. så jeg får vekk all rusta og drit :)

får tenke litt :P

HPIM0292.jpg

HPIM0293.jpg

HPIM0294.jpg

HPIM0296.jpg

HPIM0297.jpg

HPIM0298.jpg

HPIM0300.jpg

HPIM0302.jpg

HPIM0304.jpg

HPIM0305.jpg

HPIM0306.jpg

HPIM0307.jpg

HPIM0308.jpg

HPIM0309.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er jeg så satans lei av unskyldingene dine att jeg skriver det her så andre fålk kan lese det og. tror du du greier og sende meg den jævla ppf blokkstøtta jeg betalte deg for før jula??? Nå bør du svare meg. Vist ikke må jeg finne på noen tiltak her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er jeg så satans lei av unskyldingene dine att jeg skriver det her så andre fålk kan lese det og. tror du du greier og sende meg den jævla ppf blokkstøtta jeg betalte deg for før jula??? Nå bør du svare meg. Vist ikke må jeg finne på noen tiltak her..

:applause::applause: jeg ga opp, blir bare tåpelig etterhvert med alle mulige slags unnskyldninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte denne karen for no deler i jula.(kall meg gjerne dum som forhånsbetalte men jeg liker og tro att man kan stole litt på folk) Så kom di aldrig.Jeg sente han en pm og spurte hvorfor. Da sa han att ha hadde glemt det skal sende så fort så mulig mm. Det kom fremdeles ikke noen deler. jeg sendte enda en pm. Da var delene send men han har glemt sendenr på jobben. Jaja tenke jeg. det kan vel skje. Men delene kom selvsagt ikke. Så etter nok en pm sa att att han har vert syk blablabla og att ham skulle sende delene i morgen.Da la jeg merke til att han har glemt att han løy om att delene var sendt det var på tirdag tror jeg. han har enda ikke sendt noe. Han sa senest idag att han skulle sende delene i matpausen på jobben idag. det har han neppe gjort da han ikke har sendt meg ett sendenr enda.Vet att flere her inne har blitt lurt av denne kødden.Så vil advare om og gjøre handel med denne fyren. Men ikke tro att jeg gir meg på dette Morten Halvorsen. Du ga meg fult navn og adresse så jeg vet hvor du bor. Jeg skal enten ha det jeg betalte for eller penga tilbake.

Har hørt att han blei kasta ut av Ford forumet pga sånn svindling, ikkje veit eg men er neppe eit sammentreff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Morty999 changed the title to Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...