Morty999 Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 det kan vell tenkes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Lurer på om jeg skal ha meg M88 sjøl jeg.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 da har jeg rivd av det meste på m88'n egentlig og det ser overaskende bra ut! ingen sprekker i topp, kammer ser fine ut, ventilfjører og alt ser strøkent ut.. men er litt usikker på om jeg skal ribbe resten av blokka å hive den i syrebad ett par uker.. så jeg får vekk all rusta og drit får tenke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Toppen din ser enormt ren og pen ut... Hva har du vasket den med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 alle dela som er tatt av er vasket i delevasker.. men den er ikke rein i det hele tatt i forhold til hva den kunen blitt vannet i delevaskern er skikkelig møkkette nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Ja nå er jeg så satans lei av unskyldingene dine att jeg skriver det her så andre fålk kan lese det og. tror du du greier og sende meg den jævla ppf blokkstøtta jeg betalte deg for før jula??? Nå bør du svare meg. Vist ikke må jeg finne på noen tiltak her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Ja nå er jeg så satans lei av unskyldingene dine att jeg skriver det her så andre fålk kan lese det og. tror du du greier og sende meg den jævla ppf blokkstøtta jeg betalte deg for før jula??? Nå bør du svare meg. Vist ikke må jeg finne på noen tiltak her.. jeg ga opp, blir bare tåpelig etterhvert med alle mulige slags unnskyldninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Nå sier fyren att han skal sende i dag. så vi får se.. han får ikke fred fra meg før han har sent delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Nå sier fyren att han skal sende i dag. så vi får se.. han får ikke fred fra meg før han har sent delene. Du har pm!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 smart bruk av melketrallen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Pussig, han hadde akkurat de samme problemene med meg og mine varer. Glemte sendingsnummer på jobb, var syk, hadde sendt, eller kanskje ikke..... posten rota bort, osv. Tenk å være så uheldig med alt man skal sende da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2011 jørgen har da fått sendingsnr på pm. og noen svindler er jeg faen ikke! jeg kan si att jeg er treig med å sende deler til tider! men svindler er jeg faen ikke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Jeg betalte denne karen for no deler i jula.(kall meg gjerne dum som forhånsbetalte men jeg liker og tro att man kan stole litt på folk) Så kom di aldrig.Jeg sente han en pm og spurte hvorfor. Da sa han att ha hadde glemt det skal sende så fort så mulig mm. Det kom fremdeles ikke noen deler. jeg sendte enda en pm. Da var delene send men han har glemt sendenr på jobben. Jaja tenke jeg. det kan vel skje. Men delene kom selvsagt ikke. Så etter nok en pm sa att att han har vert syk blablabla og att ham skulle sende delene i morgen.Da la jeg merke til att han har glemt att han løy om att delene var sendt det var på tirdag tror jeg. han har enda ikke sendt noe. Han sa senest idag att han skulle sende delene i matpausen på jobben idag. det har han neppe gjort da han ikke har sendt meg ett sendenr enda.Vet att flere her inne har blitt lurt av denne kødden.Så vil advare om og gjøre handel med denne fyren. Men ikke tro att jeg gir meg på dette Morten Halvorsen. Du ga meg fult navn og adresse så jeg vet hvor du bor. Jeg skal enten ha det jeg betalte for eller penga tilbake. Har hørt att han blei kasta ut av Ford forumet pga sånn svindling, ikkje veit eg men er neppe eit sammentreff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå