S.Hafsmo Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Bare for å backe Morten her litt så er han ingen svindler. Treig kan jeg ikke si noe om, men ingen svindler. Hadde det ikke vært for han hadde jeg kastet 14k rett ut vinduet på en girkasse jeg aldri ville ha fått. Takker igjen for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2011 Jeg betalte denne karen for no deler i jula.(kall meg gjerne dum som forhånsbetalte men jeg liker og tro att man kan stole litt på folk) Så kom di aldrig.Jeg sente han en pm og spurte hvorfor. Da sa han att ha hadde glemt det skal sende så fort så mulig mm. Det kom fremdeles ikke noen deler. jeg sendte enda en pm. Da var delene send men han har glemt sendenr på jobben. Jaja tenke jeg. det kan vel skje. Men delene kom selvsagt ikke. Så etter nok en pm sa att att han har vert syk blablabla og att ham skulle sende delene i morgen.Da la jeg merke til att han har glemt att han løy om att delene var sendt det var på tirdag tror jeg. han har enda ikke sendt noe. Han sa senest idag att han skulle sende delene i matpausen på jobben idag. det har han neppe gjort da han ikke har sendt meg ett sendenr enda.Vet att flere her inne har blitt lurt av denne kødden.Så vil advare om og gjøre handel med denne fyren. Men ikke tro att jeg gir meg på dette Morten Halvorsen. Du ga meg fult navn og adresse så jeg vet hvor du bor. Jeg skal enten ha det jeg betalte for eller penga tilbake. Har hørt att han blei kasta ut av Ford forumet pga sånn svindling, ikkje veit eg men er neppe eit sammentreff. jeg skylder ingen folk ifra ford forumet 50 øre heller. men pga tragiske admin på ford forumet trodde de att je gbare dreiv med det pga jeg var litt treg. jeg er overhodet ingen svindler på noen som helst måte. men att jeg kan være litt treig med å sende ting skal jeg ikke nekte for. men er dermed ingen svindler av den grunn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Fikk sende nr nå så det ordenr seg sikkert. jeg fjerner mine innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Jeg betalte denne karen for no deler i jula.(kall meg gjerne dum som forhånsbetalte men jeg liker og tro att man kan stole litt på folk) Så kom di aldrig.Jeg sente han en pm og spurte hvorfor. Da sa han att ha hadde glemt det skal sende så fort så mulig mm. Det kom fremdeles ikke noen deler. jeg sendte enda en pm. Da var delene send men han har glemt sendenr på jobben. Jaja tenke jeg. det kan vel skje. Men delene kom selvsagt ikke. Så etter nok en pm sa att att han har vert syk blablabla og att ham skulle sende delene i morgen.Da la jeg merke til att han har glemt att han løy om att delene var sendt det var på tirdag tror jeg. han har enda ikke sendt noe. Han sa senest idag att han skulle sende delene i matpausen på jobben idag. det har han neppe gjort da han ikke har sendt meg ett sendenr enda.Vet att flere her inne har blitt lurt av denne kødden.Så vil advare om og gjøre handel med denne fyren. Men ikke tro att jeg gir meg på dette Morten Halvorsen. Du ga meg fult navn og adresse så jeg vet hvor du bor. Jeg skal enten ha det jeg betalte for eller penga tilbake. Har hørt att han blei kasta ut av Ford forumet pga sånn svindling, ikkje veit eg men er neppe eit sammentreff. jeg skylder ingen folk ifra ford forumet 50 øre heller. men pga tragiske admin på ford forumet trodde de att je gbare dreiv med det pga jeg var litt treg. jeg er overhodet ingen svindler på noen som helst måte. men att jeg kan være litt treig med å sende ting skal jeg ikke nekte for. men er dermed ingen svindler av den grunn... Ok, daså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Har du ikke løyet og sagt att du hadde sent delene så hadde ikke dette skjedd vettu. personlig bryr det meg egentlig ikke, vennligst ikke spor av tråden med noe private greier, ta det på PM eller en annen tråd. Denne tråden er vel ment som en prosjekttråd for e28'n til Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2011 og det fortsetter det med anders for idag henta jeg deler for 2000kr på gs.. eller pakninger sandblåste litt deler og lakkerte idag også fikk også "tilbud" på komplett register til m88'n på 7600kr! må ha nye drev og strammeskinner pga det var TOTALT utslitt.. så er bare å spare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2011 sjekka pris på alt til registret på koed. og der kom det på 7500kr.. så er ikke så gæli pris på gs tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 tøft:) uff ja, koster mye å bygge sjeldne motorer, men da blir det jo annerledes også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2011 jepp kommer vell til å koster 30lapper hvertfall.. men det får så være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 stemmer, du får slenge ut noen bilder når du bytter pakninger da, er noen av oss som er glad i bilder og detaljer, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Ser ut som dette her blir meget bra. Finslig motor M88'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2011 stemmer, du får slenge ut noen bilder når du bytter pakninger da, er noen av oss som er glad i bilder og detaljer, hehe skal nok ikke bare bytte pakninger her.. det blei som jeg regnet med det.. så nå blir det full overhalling og vask av blokka i syrebad ++++ nytt register med dobbelt kjede og div mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 ja stemmer, du nevnte det jo tidligere her så.. men bilder er interessant underveis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 172 sider? Bimmers store chattetråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå