ole_m7 Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Doble kjeder? Skal du låne drev, kjede og div av meg for tilpassing i kjedehuset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 har du ett kjede og da? så jeg kan sette alt på og se hvor mye som må slipes bort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Hvorfor ble alt jeg skreiv borte da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 det står da her? men idag blir det nok bestilt mere deler siste rest av pakninger og litt av registret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Og i dag har jeg levert s38 veiva til sliping, så nå blir du blakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 blakk er jeg fra før så det går bra. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 da har jeg skrudd hele blokka i deler. og jeg var glad jeg gjorde dette, fordi rådelagrene og veivlagrene var bar eå kaste!, heldigvis har veiva overlevd.. stempelringa var det nesten ikke spenn igjen i heller.. så nå ligger blokka hos det loka motorverkstedet til honing, derrester skal blokka i syrebad ett par uker da skal den se ny ut etterpå =) så ere bare å begynne å bla opp lommeboka for detta blir dyrt... 2 av stempla har merker etter innsugsventiler, så det tyder på registerhavari fra før muligens.. men det var ikke så ille så stempla brukes om igjen. nå blir det hvertfall en god motor til slutt. glemte seff kamerat på jobb idag så blei ingen bilder idag, men kommer i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Styra på blir bra ditte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 nei og nei, det hørtes kjipt ut morten.. men blir godt med nyoverhalt motor da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 blir nok bra etter noen tusenlapper er brukt opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 nå savner jeg å kjøre denna no jæævelig asså *savn* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Tror ikke du er den eneste som savner å kjøre i god vogna si, det bilde for meg også til å leeeengte etter sommer og i godt driv bak spakene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 bare synd jeg må bruker 40 000 før jeg i det hele tatt får starta opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 bare synd jeg må bruker 40 000 før jeg i det hele tatt får starta opp Du er nok ikke den eneste der heller.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 kan nok tenkes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå