ehrnst Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Blir bra det her Morten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Haha, hva skjedde? Fartskontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Da kunne du heller gitt mere for clutchen. Hva skjedde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 lå visst en bil bak meg da:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 uff, heldig som beholdt lappen da.. men det er grisedyrt å bli tatt, latterlig dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 litt høy i ræva, men fin foran. måtte space ut hjula og, så fant bare en 25mm spacer. og det blei RÅTT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Ny clutch til e28 m5 Oljekjøler til e28 535 noen her som har tips til hvordan jeg skal fåå dette strøkent? er sånn såkalt "krympelakk" på det? så det blir ruglette eller noe lignendes.. tips mottas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 blei strøkent stuk nå altså.. ville brukt den varmebestandige lakken på biltema, funker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 lakk på tema skal jeg aldri bruke.. makan til skrot.. dessuten får jeg ikke di orginale "ruglene" i lakken av vanlig lakk. så får se hva jeg gjør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Husker jeg så han Larsen-Racing brukte sånn krympelakk på toppdekselet sitt. Må bakes i ovn osv. etterpå. Ligger sikkert i tråden hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 da går jeg ut å sandblåser enda mere alu deler skal bli som nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 før sandblåsing etter.. og ja lakkere i stua er ikke å annbefale kom jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 ferdig lakkerte deler gleder meg til å montere =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 da ligger toppakning på posten toppen er ferdig, må bare få litt penger å hente den for.. blokka er også til pussing nå så nå mangler jeg bare ny oljepumpe, litt reg deler og å få shimset opp toppen igjen snart montering nå! trenger ei girkasse da om noen har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Kanskje prøv å glassblåse toppdekselet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå