Morty999 Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 det har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 måtte legge bort handling av motordeler litt nå. hehe begynte å bli litt lei så kjøpte jo felger da. og nå har jeg kjøpt 16l TWS 10-60 olje så begynner å dra seg til litt her.. i helga fikk jeg ut girkassa mi som må byttes ut... fikk på ene hjulbuelista som jeg borra til i forrie vinter hehe.. og fikk bilen litt lavere i ræva alpina felga får 2 nye dekk foran nå 225-35-17 så nå skal e28'n bli lav noen som har ei 260-265 girkasse til overs? EDIT: leifer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 ikke lenge før tippen din har et sånt grenrør ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Skal lukte gummi på eit ungkars rom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 ikke lenge før tippen din har et sånt grenrør ? hehe... vi får nå se på det.. men skal aldri si aldri..! hehe har solgt haltechen nå.. og brukt epenga på alpina felger.. hehe.. men vipec kan kjøpes hele tiden, det kan ikke alpina felger.. så nå må jeg spare litt til å kjøpe datasprut.. så MULIG det blir det orginale litt i starten.. men får se.. får kjøpe inn siste rest til motoren nå så blir det vell bra gleder meg til å høre den gå igjen hvertfall, med org sprut eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 20mm spacer bak her, 5mm foran. skal kjøpe 15mm spacer foran også så blir det knall syns dere? bare synd bilen er en rusthaug nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Ble tøft!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Ble pent det:) Jeg syns helt ærlig at bilen din tok jeg bedre ut med Brock B1! Men, det er min smak:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Alpina felger er helt rett!!! NYDELIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 smak det vell : jeg syns nå den blei mye grommere med alpina felga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Mm:) Å forhåpentligvis kommer Brock B1 felgene til å kle min røde E28;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 bare å hente! hehe ligger her løse nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Gjør d om litt over 1 uke som jeg sa på pm, så har du de da er de solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 blei dritbra! moro det her morten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 har NOE lyst å kjøre!! hehe.. men mangler noe vesentlig ser kanskje ikke sånn ut på bildene men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå