M3 Yngve Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Ble helt riktig det. Men få tatt rusta og shina den nå da. Da blir den sånn en E28 skal se ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 jada! hehe.. skal nok det.. skal ha i motorn først nå. det er 1 pri pr nå.. får lønning snart nå så da får jeg bet årsavgifta på denna.. kjekt å ha alt i orden har jo ikke giddi å levert skilta så.. på motorn mangler jeg nå å få blokka i syra ei ukes tid.. ny oljepumpe, og noen register deler som er bestillt toppen må modifiseres litt på også, pga dobbelt reg kjede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 fin artikkel i lokal avisa og hihi sjekk bildet! http://www.raumnes.no/Nyheter/tabid/445 ... eView=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 mulig ordna meg e30 m3 kasse og nå.. med 1 gir ned kan jo bli artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Blir mye ufrivillig rygging nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 kan tenkes.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Blir gøy å se denne på veien til sommeren:-) Men du skulle hatt glasstakluke:-p Hehe;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Men du skulle hatt glasstakluke:-p Hehe;-) x2 (alle tøffe E28er har jo det, hehe...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Alpina felgane blie HEILT riktig!! Klokt valg, brock b1 er liksom litt oppbrukt for ei stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Herlige felger dette, kledde bilen utrolig bra! Du som handlet av ham svensken som solgte alpina innpå her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 glasstakluke har jeg virkelig lyst på!.. alpina felga blei kjøpt av m3yngve syns di blei passe jeg bare få på litt mindre gummi foran så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 glasstakluke har jeg virkelig lyst på!..alpina felga blei kjøpt av m3yngve syns di blei passe jeg bare få på litt mindre gummi foran så Jg ble lykkelig eier av glasstakluka john la ut for salg her på forumet på onsdag:-) gleder meg til å få montert den:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 ja jeg veit det! hehe.. den ville jeg ha men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 Spjeldrekke begynt oppussing litt forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 nice... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå